مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین فیبر نوری مخابراتی

قیمت بهترین کابل های فیبر نوری مخابراتی در انواع ایرانی و خارجی با برند های شهید قندی یزد، رفسنجان، نگزنس، draka، LS کره، فایبرلند و سایر برند های معتبر بازار را می توانید به صورت به روز از واحد فروش این مجموعه استعلام نمایید.
فیبر های نوری مخابراتی به دلیل استفاده در پروژه های شبکه، در بسیاری از مکان ها و بخش ها به سبب انتقال اطلاعات با سرعت بالا و ایمن مورد استفاده قرار می گیرند.
قیمت مناسب کابل های فیبر نوری نسبت به کابل های مخابراتی مسی باعث شده است، پروژه ها نسبت به استفاده از این کابل ها راغب تر باشند.
بهترین فیبر های نوری در بازار ایران مربوط به برند های شهید قندی یزد و برند هایی نظیر نگزنس می باشد، که مشتریان این فیبر ها در پروژه های دولتی ملزم به استفاده از برند شهید قندی در پروژه های خود می باشند. از این رو آراد کابل با شناخت صحیح پروژه های مخابراتی، فیبر های نوری شهید قندی یزد را به عنوان بهترین گزینه، در لیست فروش دائمی خود قرار داده است.

فیبر نوری مخابراتی

در کنار عرضه بهترین فیبر های نوری ایرانی و خارجی، تجهیزات شبکه و فیبر نوری در این مجموعه به صورت تخصصی عرضه می شود و پروژه ها می توانند خرید خود را به صورت کلی از این مجموعه انجام دهند.
انواع پچ کورد های فیبر نوری، پیگتیل های فیبر نوری، مفصل ها و قلم فیبر نوری به همراه دستگاه های ocdr از جمله مواردی می باشد که در آراد کابل با برند های معتبر به مشتریان عرضه می شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید