مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع کابل سیمکو

مرکز خرید اصلی انواع کابل سیمکو در انواع افشان، مفتولی nyy و سیم و کابل های ساختمانی به مرکزیت تهران که تمامی کابل های مورد نیاز پروژه های صنعتی و غیر صنعتی را در سراسر کشور تامین می کند، آراد کابل می باشد.
کابل سیمکو از قدیمی ترین برند های ایرانی تولید کننده سیم و کابل در ایران که برای پروژه های مختلف استفاده می شوند، این کابل ها مطابق با استاندارد های لازم برای پروزه های صنعتی و غیر صنعتی تولید می شود و به دلیل قرار داشتن سیمکو در وندور لیست پروژه های مختلف، این مجموعه توانسته است محصولات مورد نیاز پروژه های طرف قرارداد خود را تامین نماید.
کابل سیمکو در انواع افشان و خشک با مشخصه های فنی nymhy و nyy تولید می شوند و در سایز های متنوع بسته به نوع افشان یا مفتولی بودن کابل ها به پروژه ها ارائه می شوند.
این مرکز خرید به صورت کاملا تخصصی انواع کابل های برق افشان و مفتولی با برند سیمکو را در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰ و ۳۰۰ میلی متر مربع در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهد.
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش انواع کابل های برق استاندارد در ایران می باشد که توانسته است بهترین گزینه ها را همواره مطابق با نیاز مشتریان به آنها ارائه نماید.

برای خرید انواع کابل سیمکو در نمونه های فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی، این مجموعه آماده همکاری با شما می باشد. ارسال سفارش های مشتریان در کمترن زمان ممکن انجام می شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید