مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع کابل نوری ژله فیلد خاکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کابل نوری ژله فیلد خاکی و قیمت آنهاانواع کابل نوری ژله فیلد کانالی
کابل نوری ژله فیلد خاکی

قیمت انواع کابل نوری ژله فیلد خاکی در انواع obuc‌  و obfc به صورت به روز در انواع ۱۲ تا ۱۴۴ کور در این مرکز فروش به مشتریان این محصولات ارائه می شود. انواع کابل های نوری به دلیل مزایای گسترده نسبت به کابل های مسی امروزه کاربرد گسترده ای را  در پروژه های مخابراتی و شبکه دارد.

قیمت انواع کابل های نوری به دلیل نوسانات ارزی همواره با تغییراتی همراه است و لازم است مشتریان این محصولات به صورت به روز نسبت به استعلام انواع کابل نوری اقدام نمایند. اما با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص انواع فیبر نوری و کابل های نوری برکاربرد در بروژه های مخابراتی و شبکه به شما ارائه نماییم.

انواع کابل نوری ژله فیلد خاکی و قیمت آنها

کابل های نوری ژله فیلد خاکی که به صورت دفنی و در کانال هایی از کابل ها که دارای حیوانات جونده می باشند، استفاده می شود ساختمان بیچیده تری نسبت به فیبر های نوری کانالی داشته و از این رو قیمت این کابل ها نسبت به موارد دیگر بالاتر است.

این کابل ها با برند های ایرانی بیشرین کاربرد را در بروزه های مختلف دارا بوده و با برند های :

  • تهران سیمین فر
  • رفسنجان

در این مجموعه قابل عرضه می باشد. این کابل ها با مشخصه فنی obuc تولید می شوند و تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران را دارا می باشد.

کابل نوری ژله فیلد خاکی

انواع کابل نوری ژله فیلد کانالی

انواع کابل فیبر نوری ژله فیلد کانالی در انواع ocuc که ساختمان ساده تر و قیمت کمتری نسبت به نمونه فیبر های نوری مشابه دارد، با برند های ایرانی دارای تاییدیه شرکت ملی مخابرات به بخش های مختلف ارائه می شود. این کابل ها در انواع ۱۲ و ۲۴ کور بیشترین کاربرد را داشته و نمونه های ۳۶ تا ۱۴۴ کور این کابل ها نیز قابل تولید بوده و می تواند در اختیار مشتریان این محصولات که غالبا بخش های مخابراتی می باشد، قرار گیرد.

انواع کابل فیبر نوری ژله فیلد با تار های نوری متنوع

کابل های فیبر نوری ژله فیلد به صورت ویژه با تار های نوری :

  • سینگل مود
  • مالتی مود
  • NZ

تولید شده و به بازار عرضه می شود. تار های نوری سینگل مود برای انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی مناسب است و کابل های نوری مالتی مود برای مسافت های زیر ۱۰۰۰ متر که غالبا بروژه های شبکه می باشند گزینه مناسبی می باشد. همچنین فیبر های نوری با تار NZ در مسافت های طولانی اطلاعات را با کمترین افت انتقال می دهند.

مشاوره در خصوص خرید انواع فیبر نوری به صورت تخصصی از طریق تیم فنی آراد کابل به مشتریان ارائه می شود و همچنین قیمت ارائه شده به مشتریان در این بخش به صورت تضمینی بهترین قیمت در بازار خواهد بود.

 

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید