مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین کابل کنترل شیلد دار

بهترین کابل کنترل شیلد دار موجود در بازار کدام است؟ خرید کدام کابل کنترل به صورت شیلد دار و بدون شیلد به پروژه ها پیشنهاد می شود؟
کابل های کنترل یا کابل هایی که به نام کابل فرمان نیز شناخته می شوند، از جمله کابل هایی می باشند که جهت کنترل و راه اندازی ادوات و دستگاه های مختلف در بخش های صنعتی و کارخانجات از آنها استفاده می شود.
این کابل ها به لحاظ ساختمان آنها در دو نوع شیلد دار و بدون شیلد تولید شده و هر کدام بسته به محیط پروژه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
کابل های کنترل شیلد به دلیل دارا بودن شیلد در ساختمان خود از ایجاد نویز بر روی سایر کابل های به ویژه کابل های شبکه و مخابراتی جلوگیری کرده از این رو استفاده از این کابل ها در پروژه ها بسیار راهگشا می باشد.
اما بهترین کابل ها کنترل یا فرمان موجود در بازار متعلق به برندهای یزد و رسانا می باشد که بارها و بارها در پروژه های صنعتی به ویژه نفت، گاز،  پتروشیمی استفاده شده و این کابل ها دارای تاییدیه و استاندارد بوده و معمولا در وندور لیست پروژه های مهم قرار دارد.
هر چند کابل های کنترل دیگری در بازار موجود است که ممکن است به دلیل قیمت مناسبتر مورد توجه برخی از مشتریان باشد، اما آراد کابل پیشنهادهای ویژه خود را همواره ارائه می کند و اگر به هر دلیلی پروژه ها به دنبال گزینه های دیگر باشند آنگاه سایر محصولات و قیمت آنها به مشتریان ارائه می شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید