مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کابل لگراند فرانسه cat6 و cat5

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل لگراند فرانسه cat6

کابل لگراند فرانسه در انواع cat6 و cat5 در نمونه های utp، sftp و ftp از برند های معتبر جهان در این مجموعه به صورت کاملا تضمینی به مشتریان ارائه می شود. کابل های شبکه با برند های fake لگراند در بازار به صورت گسترده یافت می شود که پیشنهاد ما خرید از یک مرکز فروش مطمئن می باشد.
کابل های شبکه امروزه یکی از ملزومات در پروژه های سراسر کشور است و این مهم به دلیل گسترش استفاده از شبکه های کامپیوتری برای انتقال اطلاعات می باشد.
اما خرید کابل شبکه، به عنوان یک عامل مهم در انتقال اطلاعات به شمار می رود که لازم است از بهترین کابل های شبکه موجود در پروژه ها استفاده شود.

کابل لگراند فرانسه به دلیل کیفیت بالا و پاس کردن تست فلوک یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید مشتریان به شمار می رود. اما در بازار همواره برند های fake یا تقلبی این کابل ها به وفور یافت می شود. که کیفیت این کابل ها در مقایسه با برند اصلی این کابل بسیار پایین تر بوده و به همین دلیل با قیمت پایین تری نیز عرضه می شود.

کابل لگراند فرانسه

کابل لگراند فرانسه cat6

کابل لگراند فرانسه cat6 در انواع utp و sftp می تواند ارائه شود. نکته مهم در خصوص بسته بندی این کابل ها، این است که کابل های لگراند به صورت قرقره های ۵۰۰ و ۳۰۵ متری عرضه می شود. کابل cat6 sftp لگراند در قرقره های ۵۰۰ متری و cat6 utp لگراند در قرقره های ۳۰۵ متری ارائه می شود.

کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره های لازم در انتخاب بهترین کابل به شما می باشند. این مجموعه تلاش می کند بهترین گزینه ها را به مشتریان و پروژه های سراسر کشور ارائه نماید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید