مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع فیبر نوری اینترنت کانالی ocuc

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه خرید فیبر های نوری اینترنت کانالی ocucقیمت فیبر های نوری اینترنت کانالی ocucلیست قیمت انواع فیبر های نوری اینترنت

فیبر های نوری اینترنت در انواع خاکی و کانالی تولید می شوند و این کابل ها غالبا در پروژه های مخابراتی مورد استفاده می باشد. امروزه فیبر های نوری به دلیل استفاده در پروژه های مخابراتی یکی از کابل های مهم در این صنعت به شمار می‌رود.
در سالهای اخیر با توجه به گسترش استفاده از کابل های فیبر نوری در پروژه‌ های مخابراتی و با توجه به مزایای بسیار زیادی که این کابل ها دارند، جایگزین بسیار مناسبی برای کابل‌های مسی می باشند که حجم اطلاعات کمتری نسبت به کابل های فیبر نوری می توانند منتقل کنند.
از طرفی فیبر های نوری امروزه محیط بسیار مناسبی را برای انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا فراهم کردند که این موضوع باعث شده است پروژه‌های مخابراتی بزرگ در سراسر کشور و همچنین در سراسر جهان از این کابل ها به عنوان اصلی ترین گزینه در پروژه‌های مخابراتی برای انتقال دیتا استفاده نمایند.
فیبر های نوری اینترنت از کابل های نوری مخابراتی بسیار مهم در صنعت مخابرات می باشند که این موضوع باعث شده است کارخانه های بسیاری اقدام به تولید کابل های فیبر نوری در انواع خاکی، کانالی و هوایی نمایند.
به دلیل استفاده از کابل های فیبر نوری در محیط های مختلف، کارخانه ها این کابل ها را با ساختمان های متناسب با شرایط محیطی طراحی و تولید نموده و به بازار عرضه کرده اند که انتخاب گزینه مناسب از میان کابل های نوری موجود بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

فیبر نوری اینترنت کانالی ocuc

نحوه خرید فیبر های نوری اینترنت کانالی ocuc

فیبر های نوری کانالی ocuc نوعی از کابل های نوری می باشند که این کابل ها در کانال ها مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل وجود برخی از حیوانات جونده در کانال های کابل بسته به محیط های مختلف، ساختمان فیبر های نوری کانالی از پوشش های مناسب برای محافظت از تار های نوری این کابل ها برخوردار است و لازم است پروژه های مخابراتی از این کابل های ژله ای در پروژه های خود که کابل ها در کانال مورد استفاده قرار می گیرند استفاده نمایند.
فیبر های نوری کانالی ocuc با برند های شهید قندی یزد و تهران سیمین فر در این مجموعه موجود است و ثبت سفارش خرید مشتریان توسط کارشناسان مجموعه به صورت روزانه انجام می شود.

فیبر نوری کانالی Ocuc

قیمت فیبر های نوری اینترنت کانالی ocuc

فیبر های نوری کانالی ocuc بسته به تعداد تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل ها و همچنین برند تولید کننده این کابل ها، قیمت های متفاوتی را دارند و به دلیل نوسانات قیمتی که گاها در بازار فیبر نوری مانند کابل های مسی وجود دارد، لازم است مشتریان به صورت به روز قیمت کابل های فیبر نوری را استعلام نمایند.
فیبر های نوری کانالی موجود در آراد کابل که در پروژه های مختلف بارها مورد استفاده قرار گرفته اند به شرح زیر می باشند.

  • فیبر نوری ۱۲ کر شهید قندی یزد با ترکیب های ۱۲*۱ Ofc-sj و ۶*۲ ocuc
  • فیبر نوری ۱۲ کر زره دار ۱۲*۱ nexans 
  • فیبر نوری ۱۲ کر کانالی ۱۲*۱ برند ofo عمان
  • فیبر نوری ۲۴ کر کانالی ۶*۴ ocuc شهید قندی یزد
  • فیبر نوری ۲۴ کر کانالی ۲۴*۱ sj-657 برند ofo عمان 
  • فیبر نوری ۴۸ کر کانالی ۶*۸ ocuc شهید قندی یزد
  • فیبر نوری ۳۶ کر کانالی ocuc شهید قندی یزد
  • فیبر نوری ۴۸ کر کانالی ۱۲*۴ ocuc شهید قندی یزد
  • فیبر نوری ۷۲ کر کانالی ۶*۱۲ ocuc شهید قندی یزد و تهران سیمین فر
  • فیبر نوری ۱۴۴ کر کانالی ۱۲*۱۲ ocuc شهید قندی یزد

از محصولات اصلی آراد کابل می باشند که به صورت کاملا تخصصی در اختیار پروژه های مخابراتی قرار می گیرند. این کابل ها در واقع از پرکاربرد ترین کابل های مخابراتی می باشند که در پروژه های مختلف از آنها استفاده می شوند  لازم است کارشناسان فنی پروژه ها با انتخاب برند کابل و تعداد تار های مورد نیاز پروژه اقدام به خرید محصول نمایند.

فیبر نوری اینترنت

لیست قیمت انواع فیبر های نوری اینترنت

فیبر های نوری به دلیل تنوع بالا در تولیدات آنها توسط برند های مختلف و همچنین نوساناتی که بر روی قیمت این کابل ها به دلیل نوسانات قیمت دلار، لازم است به صورت به روز استعلام قیمت شوند و اگر لازم است لیست قیمت روز محصولات در اختیار مشتریان قرار گیرد، با ارتباط با واحد فروش آراد کابل این امکان وحود دارد و در صورت صلاحدید کارشناسان مجموعه در صورت ثبات در بازار می توان لیست قیمت فیبر های نوری را در اختیار مشتریان قرار داد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید