مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع کابل مسی

مرکز خرید انواع کابل های مسی روکش دار، زره دار، سربدار و کابل های فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی را با برند های معتبر عرضه می کند.
کابل های مسی به دلیل هدایت الکتریکی بالا هادی مس از مهم ترین و در عین حال گران ترین کابل های بازار هستند که به شکل های مختلف و برای کاربردهای مختلفی تولید می شوند.
این کابل ها با هادی مسی در ولتاژ فشار ضعیف با هادی افشان، مفتولی و نیمه افشان تولید می شوند و عایق این کابل های مسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
عایق pvc، xlpe، سیلیکونی و نمونه کابل های زره دار از پرکاربرد ترین کابل های مسی می باشد که بسته به نوع پروژه و طراحی کارشناسان می توان بسته به سایز و ساختمان کابل تصمیم گیری نمود.
کابل های مسی در رنج ولتاژی فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت و فشار قوی  33 کیلو ولت نیز از کابل های مهم در صنعت برق است که به دلیل استفاده در پروژه ها ی فوق توزیع با ساختمان زره دار و بدون زره تولید می شوند این کابل های مسی به نوعی در زمره کابل های سنگین و گران قیمت صنعت سیم و کابل است که هر کار خانه و برند نمی تواند آن را تولید نماید.
تولید کنندگان کابل های مسی سنگین فشار ضعیف و فشار متوسط برند های برتر کشور هستند که محصولات آنها به صورت ویژه به پروژه ها عرضه می شود.
مرکز خرید آراد کابل با فروش انواع کابل های مسی و آلومینیومی فشار ضعیف تا فشار قوی، لیست کاملی از محصولات سیم و کابل را به مشتریان عرضه می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید