مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشخصات فنی انواع کابل فیبر نوری هوایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فیبر نوری هوایی adss چیست؟

در این بخش قصد داریم اطلاعات دقیقی در خصوص کابل های فیبر نوری هوایی و مشخصات فنی این کابل ها که در بسیاری از پروژه های مخابراتی از آنها استفاده می شود، به مشتریان ارائه نماییم تا خرید این کابل های برای آنها آسان تر و با انتخاب دقیق تر باشد.
کابل های فیبر نوری هوایی که با دارا بودن مهار در ساختمان کابل به صورت هوایی و نصب بر روی تیر ها مورد استفاده قرار می گیرند در دو نوع adss و ossc تولیدمی شوند که نمونه adss این کابل ها کاربرد بیشتری داشته و با مشخصات متنوعی تولید و عرضه می شود.
ممکن است سوالی مطرح شود که کابل های هوایی غالبا از نوع سینگل مود، مالتی مود و یا nz می باشند که جواب این سوال این است که کابل های نوری هوایی adss و ossc تولید شده غالبا از نوع single mode می باشند و به همین دلیل تولید کنندگان این فیبر های نوری این کابل ها را به صورت تک حالته یا سینگل مد تولید می نمایند.
اگر بخواهیم به پرکاربردترین فیبر های نوری هوایی موجود در بازار اشاره نماییم، باید به انواع :

  • ۲۴ کر ۶*۴ (ossc(dj
  • ۲۴ کر ۶*۴ (ossc(sj
  • ۲۴کر ۱۲*۲ (adss span (80
  • ۲۴ کر sm+nz adss span 110
  • ۲۴ کر ۶*۴ adss span 50 
    اشاره نمود.

Span در معرفی فیبر های نوری هوایی adss مربوط به فاصله تیر ها از هم می باشد که به عنوان نمونه span 50 مربوط به پروژه هایی می باشد که فاصله تیر های نصب شده از هم حداکثر ۵۰ متر باید باشد و برای فاصله های بیشتر استفاده از فیبر های نوری هوایی با span بالا توصیه می شود.

فیبر نوری هوایی adss چیست؟

همان گونه که بیان شد فیبر های نوری در بسیاری از پروژه به اجبار باید به صورت هوایی در مسیر پروژه نصب شوند و به همین دلیل باید از فیبر های نوری هوایی استفاده شود. این فیبر ها در انواع adss کاربرد بیشتری داشته و به دلیل دارا بودن مهار این کابل ها به آسانی می توانند بر روی تیر ها نصب شوند.
نمونه های ۲۴ کر adss فیبر های نوری هوایی کاربرد بیشتری دارندو همان گونه که مطح شد فیبر های نوری هوایی adss با span های متنوع ۵۰، ۸۰ و ۱۱۰ تولید می شوند که این مربوط به قدرت مهار کابل در یک فاصله مشخص می باشد که باید تیر ها در همان فاصله نصب شده باشند.
در ایران فببر های نوری هوایی به صورت ویژه توسط برند های مختلف تولید می شوند که کارخانه شهید قندی یزد شناخته شده ترین نام در زمینه تولید انواع کابل های نوری به شمار می رود.
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید