مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع کابل آلومینیومی فروزان یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل های آلومینیومی زمینی فروزان یزد

کابل های خودنگهدار هوایی فروزان یزد

ویژگی های کابل های آلومینیومی فروزان یزد

اهمیت استاندارد و تاییدیه در کابل های آلومینیومی

شرکت سیم و کابل فروزان یزد با تولید انواع کابل های آلومینیومی و خودنگهدار، یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان کابل های آلومینیومی در ایران است که این کابل ها را مطابق با استاندارد های لازم در حوزه های مختلف برای استفاده در سراسر کشور تولید و به بازار عرضه کرده است.
کابل های آلومینیومی یکی از مهمترین کابل ها در رنج ولتاژی فشار ضعیف، فشار متوسط و همچنین فشار قوی می باشند که قیمت مناسب آنها نسبت به کابل‌ های مسی همواره مورد توجه پروژه‌های مختلف بوده و از این رو تولیدکنندگان کابل های برق نیز نگاه ویژه‌ ای به این کابل ها برای عرضه به بازار داشته اند.
شرکت سیم و کابل فروزان یزد یکی از کارخانه های بزرگ تولیدکننده کابل های آلومینیومی و خودنگهدار در ایران است که این کابل ها را در سایزهای متفاوت و متنوع با توجه به نیاز بازار تولید کرده و مطابق با استانداردهای روز جهت ارائه به مشتریان به بازار عرضه می نماید.

کابل های آلومینیومی زمینی فروزان یزد

کابل های آلومینیومی فروزان یزد در انواع زمینی در سایز های مختلف مانند ۱۶*۱، ۲۵*۱، ۳۵*۱، ۵۰*۱، ۷۰*۱، ۹۵*۱، ۱۲۰*۱، ۱۵۰*۱، ۱۸۵*۱، ۲۴۰*۱، ۳۰۰*۱ و ۴۰۰*۱ به همراه کابل ۵۰۰*۱ که از کابل های خاص به شمار می رود، تولید شده که این کابل ها با عایق Pvc و xlpe متناسب با استفاده به صورت زمینی و دفنی بازار عرضه شده است.
کابل های آلومینیومی فروزان یزد استاندارد های لازم جهت استفاده در پروژه های مختلف و همچنین تاییدیه های برخی ناحیه برخی از استان ها را دارا بوده و لازم است مشتریان در صورت نیاز به تاییدیه های لازم جهت استفاده در پروژه های تحت نظارت اداره های برق شهرستان ها و استان ها و خرید محصولات این کارخانه نسبت به تاییدیه‌ های استان یا شهر محل سکونت خود، اطلاعات لازم را از کارشناسان فروش دریافت نمایند تا در صورت خرید محصولات منع قانونی برای استفاده از این کابل ها وجود نداشته باشد.

کابل های خودنگهدار هوایی فروزان یزد

کابل های خودنگهدار نیز به دلیل استفاده از هادی آلومینیومی در ساختمان آنها می تواند گزینه مناسبی برای جایگزنی کابل های مسی باشد و این کابل ها برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید شده و در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ بیشترین کاربرد را در پروژه های برق فشار ضعیف دارا بوده و به همین دلیل کارخانه فروزان یزد اقدام به تولید سایز های مختلف این کابل ها نموده است.
مشتریان در پروژه های مختلف با متراژ های بالا می توانند ۲۰ روز زمان برای تولید کابل های مورد نیاز خود در نظر بگیرند تا از این طریق بتوانند کابل ها را با قیمت تولیدی و مناسب تر و ارسال از درب کارخانه خریداری نمایند.

ویژگی های کابل های آلومینیومی فروزان یزد

برند های مختلفی در ایران اقدام به تولید کابل های آلومینیومی در ایران می نمایند که در این میان کارخانه فروزان یزد به دلیل تولید کابل های استاندارد و دارای تاییدیه و همچنین قیمت مناسب، یکی از شناخته شده ترین کارخانه های کشور به شمار می رود. از این رو پروژه های مختلف در سراسر کشور که قصد خرید کابل های آلومینیومی به صورت عمده را دارند می توانند از محصولات فروزان یزد که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد استفاده نمایند.

اهمیت استاندارد و تاییدیه در کابل های آلومینیومی

اهمیت استاندارد و تاییدیه در استفاده از کابل های آلومینیومی زمینی و خودنگهدار زمانی مطرح می شود که کابل های خریداری شده الزاما باید تحت نظارت اداره برق یک منطقه استفاده شود، یا اینکه اداره برق آن منطقه قصد داشته باشند کابل خریداری شده را برای مشترکین نصب نمایند، در چنین حالتی خود کارشناس اداره برق با معرفی برند های مجاز جهت خریداری به مشترک، او را ملزم به خرید کابل با برند های خاصی می نماید.
در صورتی که پروژه متعلق به خود شخص باشد و کابل کشی توسط خود فرد یا برق کار انجام شود نیازی به تاییدیه دار بودن کابل ها نبوده و لازم است مشتریان تنها از کابل های آلومینیومی استاندارد استفاده نمایند.
توصیه می شود به هیچ وجه از کابل های آلومینیومی غیر استاندارد در تاسیسات برقی خود استفاده ننمایید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید