مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش کابل فشار متوسط

کابل های فشار متوسط یا ۲۰ کیلو ولت مسی و آلومینیومی یکی از مهمترین کابل های مورد استفاده در صنعت برق، در این نمایندگی فروش به صورت ویژه عرضه می شود.
کابل های فشار متوسط به دلیل استفاده در ولتاژهای فوق توزیع بین ۶ کیلو ولت تا ۲۰ کیلو ولت و سنگین بودن آنها، در نمونه های مسی و آلومینیومی تولید می شوند.
تولید کابل های فشار متوسط با هادی مسی و آلومینیومی باعث شده است که تامین کابل های برای پروژه های با توان اقتصادی متفاوت، تا حد زیادی آسان شود.
این نمایندگی فروش که اکثر کابل های ۲۰ کیلو ولت را به صورت موجود در انبار خود دارد، تلاش کرده است که نمونه کابل های زره دار و بدون زره این کابل ها را با عایق xlpe تولید نماید.
در حال حاضر یکی از برندهایی که عرضه محصولات آن بر عهده شرکت آراد کابل می باشد، کابل یزد است که در زمینه عرضه کابل های فشار متوسط مسی و آلومینیویمی در سالهای اخیر تا حد زیادی موفق بوده است.

کابل فشار متوسط

آراد کابل یکی از برترین عرضه کنندگان این کابل ها در کشور است که توانسته است کابل های ۲۰ کیلو ولت را به صورت موجود به شرکت ها و مشتریان عرضه نماید.
اما نکته مهم در خصوص خرید این کابل های فشار متوسط، توجه به وندور لیست پروژه ها بوده که در سالهای اخیر یزد در تمامی پروژه ها و وندور لیست آنها حضور فعالی داشته است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید