مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کابل لاستیکی پارسیان

مرکز فروش انواع کابل لاستیکی با کیفیت، با خاصیت ضد آب و ضد روغن را با برند یزد و پارسیان را به صورت عمده و خرده عرضه می کند.
کابل های لاستیکی نوع متفاوتی از کابل می باشند که به دلیل دارا بودن عایق ضد آب و ضد روغن در محل های مختلفی که به نوعی کابل های با عایق پی وی سی نمیتواند مورد استفاده باشد، به کار گرفته می شود.
از موارد کاربرد کابل های با عایق لاستیکی می توان به محل هایی که حاوی آب و روغن می باشند اشاره کرد که این موارد می توانند به کابل های با عایق پی وی سی به شدت آسیب برسانند و تاسیسات برقی را دچار مشکل نمایند.
از طرفی محل هایی که کابل ها به علت متحرک بودن و سایش در معرض فرسایش می باشند کابل های لاستیکی مرغوب می تواند تا حد زیادی برای پروژه ها مناسب باشد.
کابل های لاستیکی ایرانی از باکیفیت ترین کابل ها می باشند که در صورت انتخاب صحیح برند تولید کننده این کابل ها، دوام خوبی را برای پروژه ها خواهد داشت.
پارسیان و جوشکاب یزد از بزرگترین تولید کنندگان کابل های برق، جوش و کنترل لاستیکی با بالاترین کیفیت می باشند که آراد کابل این محصولات را به صورت ویژه به پروژه ها و مشتریان خود عرضه می کند.
کابل های جوش به دلیل در معرض سایش بودن آنها بهتر است از نوع لاستیکی تهیه شود تا کیفیت بهتری را در اختیار جوشکاران قرار دهد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید