مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده کابل شبکه شهید قندی

قیمت عمده انواع کابل های شبکه شهید قندی یزد، به صورت به روز بسته به میزان موجودی انبار و سفارش مشتریان به آنها ارائه می شود.
کابل های شبکه شهید قندی یزد که در سالیان اخیر به عنوان یکی از محصولات تولید داخل، توانسته است در پروژه های سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد، به صورت عمده و قیمت از تولید به مصرف به مشتریان ارائه می شود.
انواع کابل های cat5، cat6، cat7 که بیشترین استفاده را در پروژه های مختلف دارند، از تولیدات شهید قندی یزد به شمار می روند که در سالهای اخیر از طریق آراد کابل به صورت عمده عرضه شده است.
با گسترش شبکه های کامپیوتری و لزوم استفاده از کابل های مرغوب و استاندارد در انتقال اطلاعات در این شبکه ها، شهید قندی یزد تصمیم به تولید کابل های شبکه در کنار کابل های مخابراتی مسی و نوری تولید شده توسط خود گرفت.

کابل شبکه شهید قندی

به طور کلی رسالت شهید قندی یزد در صنعت سیم و کابل کشور، تولید کابل های مورد نیاز پروژه های داخلی بوده است که در طی سالیان دراز فعالیت خود به خوبی توانسته است نیازهای داخلی کشور در این زمینه را تامین نماید.
امروزه نیز آراد کابل که عرضه محصولات شهید قندی یزد یزد را به مشتریان سراسر کور دنبال می کند، کابل های شبکه را درکنار سایر تولیدات این کارخانه عرضه می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید