مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده کابل رسانا اراک

خرید عمده کابل های کنترل شیلد دار و بدون شیلد رسانا اراک با قیمت مناسب تری نسبت به سایر برند ها و کیفیت قابل قبول برای مشتریان و پروژه ها ممکن شده است.
کابل های فرمان رسانا کابل اراک در انواع شیلد دار و بدون شیلد از مهم ترین محصولاتی می باشند که توسط این کارخانه تولید شده و در پروژه های صنعتی متعددی استفاده شده است.
کیفیت و قیمت مناسب کابل های کنترل رسانا اراک باعث شده است کارفرمایان و پروژه های مختلفی در سراسر کشور برای خرید این محصولات اقدام نموده و از این کابل ها در پروژه های خود استفاده کنند.
خرید عمده کابل های کنترل رسانا اراک در انواع دو رشته تا ۶۱ رشته با سایز های ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ از مهمترین محصولات مورد نظر شرکت های مختلف صنعتی بوده است.
آراد کابل که به صورت تخصصی فروش انواع کابل کنترل و فرمان را به همراه کابل های ابزار دقیق زوجی با شیلد کلی و زوجی و همچنین نمونه زره دار این کابل ها در برنامه دارد، تلاش کرده است در کنار تمامی این کابل ها، کابل های فرمان نسوز و سیلیکونی را نیز عرضه کند تا بتواند در این زمینه تمامی محصولات موجود را به مشتریان خود تامین کند.
در کنار محصولات رسانا اراک در این حوزه کابل های فرمان یزد و رسانا از دیگر پیشنهاد های آراد کابل به مشتریان خود است، تا لیست کاملی از این کابل ها با برند های مختلف در دسترس مشتریان ما باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید