مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع فیبر نوری مخابراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی فیبر های نوری سینگل مود مخابراتیکابل های فیبر نوری مخابراتی مالتی مود

فروش عمده انواع فیبر های نوری سینگل مود، مالتی مود و nz مخابراتی در انواع خاکی obuc، کانالی ocuc و هوایی adss و ossc از طریق آراد کابل به صورت ویژه آغاز شده است.
فیبر های نوری استفاده شده در صنعت مخابرات امروزه یکی از مهترین ابزار ها در انتقال اطلاعات به شمار می روند که این کابل ها توانمندی انتقال دیتا با سرعت بالا و به صورت ایمن را در این صنعت مهم فراهم می کنند.
کابل های فیبر نوری مخابراتی یکی از ابزار های مهم به شمار می روند که با تار های نوری متفاوت برای کاربرد های مختلف تولید شده است. فیبر های نوری مخابراتی با تار های نوری single mode، مالتی مود و nz تولید شده و برای استفاده به صورت خاکی، کانالی و هوایی به پروژه های مخابراتی ارائه می شود.

ویژگی فیبر های نوری سینگل مود مخابراتی

فیبر های نوری سینگل مود به دلیل انتقال اطلاعات توسط یک سیگنال نوری در محیط فیبر، می توانند در مسافت های طولانی انتقال اطلاعات را با کمترین Loss یا تضعیف  انجام دهند و این کابل های نوری در پروژه های مخابراتی بیشترین استفاده را داشته و در انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور به صورت ویژه در پروژه های مختلف استفاده می شود.

کابل های فیبر نوری مخابراتی مالتی مود

فیبر های نوری مالتی مود که تار های نوری ضخیم تری نسبت به فیبر های نوری سینگل مود دارند، چند سیگنال مخابراتی را به صورت همزمان منتقل می کنند و این فیبر های نوری غالبا در پروژه های شبکه کاربرد داشته و مورد استفاده می باشند. این کابل های نوری معمولا در مسافت های کمتر از ۱۰۰۰ متر استفاده می شوند، چرا که این کابل ها در مسافت های بالا سیگنال ها را با تضعیف بالایی منتقل می کنند که مطلوب به نظر نمی رسد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید