مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کابل آلومینیومی فروزان یزد

فروش آنلاین انواع کابل های آلومینیومی تک رشته و مالتی کور به همراه کابل های خود نگهدار فروزان یزد با ارزان ترین قیمت از طریق این مجموعه آغاز شده است.
کابل های آلومینیومی به دلیل قیمت مناسب نسبت به کابل های مسی، در مسافت های طولانی و پروژه های شخصی مانند باغ ها و مزارع و منازل روستایی، به عنوان انتخاب اول خریداران کابل ها می باشد.
ویژگی کابل های آلومینیومی علاوه برقیمت مناسب آنها، وزن پایین تر کابل ها نسبت به کابل های مسی می باشد که این مهم می تواند هزینه حمل پایین ترین را برای خریداران این کابل ها به همراه داشته باشد.
فروش آنلاین کابل های آلومینیومی با کیفیت و ارزان با برندهای مختلف به ویژه فروزان یزد، این مرکز فروش را به نامی شناخته شده برای مشتریان سراسر کشور بدل نموده است.
کابل های آلومینیومی تک رشته و چند رشته که با عایق پی وی سی و  xlpe تولید می شوند، علاوه بر استفاده به صورت هوایی، با ویژگی دفنی بودن آنها می توان به صورت زیر زمینی نیز از این کابل ها استفاده نمود.
کابل های خودنگهدار دو سیمه تا پنج سیمه نیز یکی دیگر ار انواع کابل های آلومینیومی می باشد که به صورت هوایی  نصب بر روی دیوار و تیرها می توان از آنها استفاده نمود. فروش آنلاین انواع کابل های آلومینیومی باعث ایجاد خدمات متفاوت به مشتریان شهرستانی شده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید