مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کابل تلفن ژله فیلد

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کابل تلفن ژله فیلد خاکی و کانالی بازارکارخانه های تولید کننده کابل ژله فیلد در ایران

کابل های تلفن با قیمت خرید متفاوت نسبت به کابل های مخابراتی داخل و خارج از ساختمان، کارهای ژله فیلد در انواع خاکی و کانالی می باشند که در نمونه های ۱۰ زوج تا ۲۴۰۰ زوج به صورت ویژه از محصولات اصلی کارخانه شهید قندی یزد می باشد. قیمت خرید این کابل ها بسته به تعداد روج سیم های کابل می تواند متفاوت باشد.
کابل های مخابراتی که مانند کابل های برق باید بسته به محیط قرارگیری کابل در آنها، لازم است با ساختمان مناسب انتخاب شوند. کابل های مخابراتی در انواع کابل های زمینی، هوایی، ژله فیلد خاکی و کانالی و همچنین کابل های  انواع مهاردار تولید می شوند که بسته به نوع پروژه و نیازهای مشتریان می توانند در اختیار آنها قرار گیرند.
یکی از کابل های تلفن مهم در صنعت مخابرات به ویژه کابل های مورد استفاده در مراکز مخابراتی، کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی می باشند که با کاربرد متفاوت توسط برندهای مختلف در ایران تولید می شود و به بازار عرضه شده است.
به دلیل فعالیت گسترده در زمینه عرضه کابل های مخابراتی با برندهای معتبر، کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی را به صورت ویژه در لیست محصولات خود قرار داده است و آماده عرضه محصولات به پروژه های مخابراتی سراسر کشور می باشد. کابل های ژله فیلد خاکی در انواع ۱۰ زوج تا ۲۴۰۰ زوج تولید می شوند این کابل ها در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ تولید می شوند.
کابل های ژله فیلد کانالی نوع دیگری از کابل های تلفن ژله ای می باشند که در پروژه های مخابراتی از مراکز مخابراتی تا کافو ها استفاده می شوند و این کابل های مخابراتی در انواع ۱۰۰ تا ۲۴۰۰ زوج تولید می شوند و کابل های پایین تر از ۱۰۰ زوج در مورد این کابل ها تولید نمی شوند.

بهترین کابل تلفن ژله فیلد خاکی و کانالی بازار

کارخانه های شهید قندی یزد و تهران سیمین فر با تولید کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی به صورت تخصصی، این کابل ها را به به بازار عرضه می کنند که در این میان آراد کابل به صورت کامل تخصصی انواع کابل های مخابراتی ژله فیلد این برند ها را که از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد، به پروژه ها عرضه کرده است.
کابل های ژله فیلد موجود در این مجموعه در نمونه های ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ زوج ۰٫۴ و ۰٫۶ می باشد که مشتریان می توانند نسبت به سفارش آن اقدام نمایند.

کابل تلفن ژله فیلد

کارخانه های تولید کننده کابل ژله فیلد در ایران


کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی
از کابل های مخابراتی مهم در صنعت مخابرات می باشند که لازم است تولید کنندگان داخلی برای پاسخگویی به نیاز پروژه های داخلی و حتی خارجی این کابل ها را تولید و به بازار عرصه نمایند. در میان کارخانه های داخلی که در زمینه تولید کابل های ژله فیلد فعالیت می کنند، کی توان به برند های شهید قندی یزد، رفسنجان و تهران سیمین فر و اشاره نمود که در این میان محصولات تهران سیمین فر و شهید قندی یزد به صورت موجود به مشتریان قابل ارائه است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید