مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین کابل ۲۰ کیلو ولت در بازار

خرید بهترین کابل های ۲۰ کیلو لت یا فشار متوسط medium voltage، در انواع مسی و آلومینیومی از کدام طریق میسر است؟ این کابل ها با چه برند هایی در بازار موجود است؟

کابل های فشار متوسط
یکی از کابل های مهم در صنعت برق می باشد که بسیاری از پروژه ها و واحد های صنعتی و نوپا برای راه اندازی سیستم های برق خود گاها به این کابل ها نیاز مندند.
در زمان خرید این کابل ها بسیاری از کارفرمایان و صاحبان پروژه به دنبال خرید بهترین کابل های ۲۰ کیلو ولت موجود در بازار می باشند که این موضوع ذهن خریداران را تا حد زیادی به خود مشغول کرده است.
دراین قسمت قصد داریم راهنمای کلی و جامعی از انواع کابل های ۲۰ کیلو ولت مسی و آلومینومی را در اختیار شما قرار دهیم تا از این طریق بتوانیم مشاوره صحیحی به مشتریان خود ارائه کرده باشیم.
کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت در دو نوع هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند که در گام اول باید تعیین شود خریدار این کابل ها قصد دارد از کابل با هادی مسی یا آلومینیومی در تاسیسات خود بهره گیرد.
بیشتر پروژه هایی که به بخش مالی قضیه توجه زیادی دارند، کابل های با هادی آلومینیومی را ترجیح می دهند، اما در نخستین گام خریداران این کابل ها برای خرید نوع مسی یا آلومینیومی این کابل ها به نتیجه برسند.
در گام بعدی بسته به محیط پروژه ها و نحوه قرار گیری کابل در محل، زمینی، هوایی یا استفاده از این کابل ها در کانال ها یا محیط های حاوی مواد نفتی و هیدروکربن باید مدنظر طراحان قرار گیرد.
در این مرحله کابل ها به انواع معمولی مسی و آلومینیومی با مشخصات N2XSY و NA2XSY، کابل های زره دار با مشخصات فنی N2XSYRY و N2XSYBY، NA2XSYRY و NA2XSYBY دسته بندی می شوند.
اما کابل های خاص دیگری در این دسته قرار دارند که مناسب استفاده در محل هایی می باشد که حاوی هیدروکربن و مواد شیمیایی و روغن می باشد که باید از نوع کابل های زره دار و سربدار استفاده شود.
کابل های زره دار و سربدار از مهم ترین کابل هایی می باشد که قیمت بالاتری را نیز در میان کابل های ۲۰ کیلو ولت داشته و مشخصات فنی این کابل ها به صورت N2XSYKYRY و N2XSYKYBY، NA2XSYKYRY و NA2XSYKYBY تولید می شوند که هر کدام از این کابل ها با مشخصات خاص قیمت خاص خود را دارد.
اما بهترین کابل های ۲۰ کیلو ولت موجود در بازار مربوط به برند یزد می باشد که تمامسی استاندارد ها و تاییدیه های لازم را برای استفاده در پروژه های صنعتی اخذ نموده است و با دارا بودن کیفیت لازم می تواند در هر پروژه ای از این کابل ه استفاده نمود.
لازم به ذکر است مجموعه آراد کابل تمامی کابل های ۲۰ کیلو ولت را در نمونه های مسی و آلومینیومی در سایز های متنوع در انبار های خود موجود دارد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید