مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین کابل مخابراتی و تلفن در بازار

خرید بهترین کابل های مخابراتی در بازار از چه طریقی ممکن است؟ آیا این کابل ها را می توان با هر متراژی خریداری نمود؟ بهترین برند های تولید کننده این کابل ها کدامند؟
کابل های مخابراتی و تلفن به صورت زوجی تولید می شوند و این کابل ها به دلیل استفاده در تاسیسات مخابراتی ساختمان ها و منازل مسکونی و همچنین پروژه های مخابراتی باسیم شرکت مخابرات ایران، از مهم ترین کابل های این صنعت مهم به شمار می روند.
اما در برخی از پروژه ها مشتریان به دنبال خرید بهترین کابل های مخابراتی می باشند و با برند های مختلف تولید کننده این کابل ها آشنا نیستند و یا اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین کابل برای استفاده خود را نمی دانند و احتیاج به مشاوره دارند.
کابل های مخابراتی امروزه به صورت زوجی تولید شده و از ۲ زوج تا ۲۰۰ زوج به صورت روتین تولید می شوند که این کابل ها گاهی در برخی پروژه های خاص تا ۶۰۰ زوج نیز استفاده می شوند.
لازم به ذکر است کابل های مخابراتی به دلیل استفاده در محیط های مختلف مانند استفاده در بیرون ساختمان، داخل ساختمان، استفاده در کانال و همچنین دفن در خاک، با ساختمان های مختلفی تولید می شوند که لازم است مشتریان برای خرید این کابل ها در ابتدا محلی که کابل قرار است در آن قرار گیرد را تعیین کنند.
در مرحله بعد باید سایز کابل یعنی ۰٫۴، ۰٫۵ یا ۰٫۶ بودن سطح مقطع کابل های مخابراتی تعیین شود و پس از این مراحل باید تعداد زوج سیم ها برای تعداد مشترکین موجود تعیین شود و سپس به سراغ برند تولید کننده کابل ها رفت تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب نماییم.
در حوزه کابل های مخابراتی، ایران دارای بیش از ۱۰ تامین کننده نامی با عرضه محصولات باکیفیت و قیمت های متنوع است که آراد کابل در زمینه فروش کابل های مخابراتی سعی کرده است لیست کاملی از محصولات را به صورت ویژه به پروژه ها عرضه نماید.
از این رو کارشناسان فروش مجموعه که امکان خرید اینترنتی و حضوری را برای مشتریان فراهم کرده اند، بهترین گزینه ها را برای انتخاب مشتریان به آنها معرفی می کنند.
در هر حال خرید بهترین کابل مخابراتی موجود در بازار با توجه به موضوعات یاد شده به شرایط خرید مشتریان بستگی دارد که قیمت های متنوع به آنها ارائه خواهد شد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید