مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش اینترنتی کابل سینا

فروش اینترنتی و حضوری کابل های برق سینا در انواع افشان، مفتولی، زمینی، زره دار و کابل های ارت در سایز های مختلف، می تواند به خرید آسان و مطمئن مشتریان کمک کند.
سینا تولید کننده کابل های برق فشار ضعیف در انواع افشان، مفتولی، ساختمانی، کابل های زره دار و ارت از شناخته شده ترین کارخانه های تولیدکننده کشور است، که محصولات خود را به صورت استاندارد و با بالاترین کیفیت تولید و عرضه نموده است.
در برخی از پروژه های صنعتی مانند بخش نفت، گاز و پتروشیمی کابل سینا از پیشنهاد های لیست این پروژه ها برای خرید توسط پیمانکاران می باشد.
انواع کابل های زره دار افشان فشار ضعیف یکی دیگر از مهم ترین محصولات سینا بوده که از کابل های خاص مورد استفاده در پروژه ها برشمرده می شود.
کابل های N2XRY که مشخصه فنی گابل های زره دار با زره میله ای می باشد از مهم ترین و باکیفیت ترین کابل های فشار ضعیف سینا بوده که به دلیل استفاده به صورت دفنی و محل هایی که حیوانات جونده وجود دارد، توسط بسیاری از پروژه ها خریداری می شود.
اما ایده فروش اینترنتی محصولات سینا از طریق آراد کابل به دلیل همکاری با پروژه ها در شهرستان بوده که در صورت لزوم امکان ارائه فاکتور رسمی به این پروژه ها وجود دارد.
آراد کابل بزرگترین شرکت بازرگانی فعال در زمینه فروش داخلی و صادرات سیم و کابل است که بهترین برند های تولید سیم و کابل در ایران محصولات خود را از طریق درگاه آراد کابل به پروژه ها و مشتریان عرضه می کنند.
این ویژگی می تواند به حذف واسطه ها و خرید مستقیم و باقیمت مناسب به مشتریان کمک کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید