مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده انواع فیبر نوری خاکی leoni

خرید عمده فیبر های نوری Leoni از طریق واردکننده اصلی لئونی آلمان در کشور، برای پروژه ها ممکن است و سفارش های خاص این برند در کمترین زمان تولید و وارد خواهد شد.
leoni آلمان یکی از تولید کنندگان فیبر های نوری می باشد که انواع فیبر های sm، mm و nz را بسته به سفارش های وارد کنندگان فیبر های نوری از سراسر جهان تولید می کند.
این کارخانه که یکی از محصولات آن کابل های نوری خاکی یا obuc می باشد، این کابل ها را در نمونه های ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور تولید کرده و صادر می کند. هر چند تولید فیبر های نوری با تعداد تار های بالاتر نیز برای این کارخانه ممکن است.
اما تولیدات لئونی آلمان که در این مجموعه به عنوان پرفروش ترین و پرکاربرد ترین کابل های نوری در کشور موجود است عبارتند از: فیبر نوری 
۱۲ کور armored و In/out LSOH، ۸ و ۶ کور سینگل مود و مالتی مود از نوع in/out LSOH از جمله بهترین فیبر های نوری لئونی آلمان است که کاربرد این کابل ها در کشور کم نیست.
مجموعه آراد کابل که وارد کننده اصلی بسیاری از برند های معتبر داخلی در کشور بوده و محصولات آنها را به صورت ویژه وارد کرده و به پروژه ها عرضه می کند، محصولات leoni آلمان را نیز با نگاهی ویژه به دلیل کیفیت بالای آنها وارد نموده است.
فیبر های نوری خاکی leoni در صورت سفارش پروژه های ویژه با متراژ های بالا قابلیت واردات در کمترین زمان ممکن را داشته و این موضوع به دلیل همکاری آراد کابل در زمینه فروش با برند leoni آلمان می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید