مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ تک فاز فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل آلومینیومی 25*2 تک فاز و مشخصات فنی کابل کابل آلومینیومی 25*2 تک فاز و مقایسه با مشابه کابل مسیبهترین برند کابل آلومینیومی 25*2 تک فاز در آراد کابل ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی در انواع مختلف از سراسر کشور

کارشناسان حوزه فروش آراد کابل، کابل آلومینیومی ۲۵*۲ تک فاز به قیمت فروش عمده از بهترین برند های بازار به صورت تخصصی بدون واسطه و پخش عمده با بهترین قیمت و متراژهای عمده و خرده در مرکز خرید آراد کابل به مشتریان عرضه می کنند.

کابل آلومینیومی 25*2 تک فاز

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ تک فاز و مشخصات فنی کابل

کابل های آلومینیومی امروزه به سبب مقرون به صرفه تر بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و به وفور در صنعت و مصارف شخصی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ تک فاز دارای ۲ رشته وهر رشته با سطح مقطع ۲۵ میلیمتر مربع می باشد. دارای عایق و روکش می باشد و جنس عایق و روکش این دسته از کابل های آلومینیومی به صورت زیر می باشد:

  • PVC
  • XLPE

کابل آلومینیومی ۲۵*۲  تک فاز می باشد وبه صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرد و به علت ضخیم بودن روکش این نوع کابل ها به هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

کابل آلومینیومی 25*2 تک فاز

کابل آلومینیومی ۲۵*۲ تک فاز و مقایسه با مشابه کابل مسی

با توجه به افزایش قیمت مس و همین طور کابل های مسی استفاده از کابل های آلومینیومی بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر به حساب خواهد آمد.

کابل آلومینیومی از کابل های پرکاربرد می باشد که به توجه به قیمت مناسب و وزن کمتر که در هزینه حمل و جابجایی راحتر ان بسیار قابل توجه باید باشد و همچنین احتمال سرقت بسیار کمتر نسب به کابل های مسی از جمله کابل های پرفروش بازار کابل به شمار می رود.

کابل آلومینیومی 25*2 تک فاز

بهترین برند کابل آلومینیومی ۲۵*۲ تک فاز در آراد کابل

بهترین برند کابل آلومینیومی ۲۵*۲ تک فاز در آراد کابل به شرح زیر می باشد :

  • مسین
  • اختر
  • ماهان کابل
  • یزد
  • ستاره یزد
  • شهاب جم
  • سیمیا
  • پیشرو یزد

تمامی کابل های این مرکز فروش استاندارد و دارای تاییدیه توانیر وگواهی نامه معتبر می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده محصول با کیفیت و استاندارد تهیه کنید.

همکاران تیم فروش ما به صورت رایگان در انتخاب سایز و برند دلخواه با توجه به کاربرد در نظر گرفته شده مشاوره خوهند داد و خرید شما تضمین خواهد شد.

کابل آلومینیومی 25*2 تک فاز

ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی در انواع مختلف از سراسر کشور

تیم حرفه ای آراد کابل با پخش عمده انواع کابل های آلومینیومی از نوع زمینی و خود نگهدار آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

خریداران محترم می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی در انواع مختلف  زمینی و خود نگهدار از آراد کابل به قیمت عمده از سراسر کشور با واحد فروش ما در تماس باشند. همکاران ما تا ثبت نهایی و ارسال محصول به سمت شما با مشتریان عزیز همراه خواهند بود.

 

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید