مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کابل ساختمانی مازندران

فروش عمده انواع کابل افشان و خشک ساختمانی ویژه پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور، با برند مازندران و سایر برندهای پرفروش کشور آغاز شده است.
کابل های ساختمانی شامل کابل های با هادی مسی افشان، خشک و هادی آلومینیومی از مهم ترین محصولات در کنار سیم های افشان نمره ۱٫۵، ۲٫۵، ۴ و ۶ میلی متر مربع می باشند که مورد نیاز هر تاسیسات برقی می باشد.
مازندران با تولید انواع کابل های افشان و آلومینیومی فشار ضعیف، کابل های آنتن و کواکسیال، لیست کاملی از کابل های مورد نیاز پروژه های ساختمانی را باکیفیت مناسب و قیمت باور نکردنی تولید و عرضه کرده است.
فروش عمده انواع کابل از فشار ضعیف تا فشار قوی با برند های معتبر و شناخته شده بازار، از طریق آراد کابل باعث شده است قراردادهای خرید پروژه های ساختمانی و بسیاری از بخش های صنعتی با بهترین قیمت برای آنها همراه باشد.
بدون شک خرید به صورت یکجا تمامی کابل ها و سیم ها می تواند از بالاترین میزان تخفیف برای مشتریان همراه باشد. از این رو در صورت داشتن خرید عمده تمامی محصولات مورد نیاز خود درخواست را به صورت مکتوب به واحد فروش اعلام نمایید تا در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور فروش با بهترین قیمت در اختیار شما قرار گیرد.
در خصوص سیم و کابل های ساختمانی ارزان، محصولات ویژه و متنوعی در این مرکز وجود دارد که لازم است مشاوره های لازم از مدیر فروش اخذ شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید