مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فیبر نوری لوز تیوب بهترین قیمت فروش

آنچه در این مقاله می خوانید...

فیبر نوری لوز تیوب 12 کر خاکی بهترین قیمت فروشفیبر نوری 24 core لوز تیوب بهترین قیمت بازارفیبر نوری لوز تیوب 48 کور بهترین برند ایرانی
فیبر نوری لوز تیوب

فیبر نوری لوز تیوب به آن دسته از فیبر های نوری sm، mm و nz گفته می شود که دارای ترکیب های ۶*۲، ۶*۴، ۱۲*۴، ۶*۸ و مانند این در تار های نوری بالاتر می باشند.

این مشخصه ها به عنوان نمونه ۶*۸ دارای ۸ لوز تیوب می باشد که هر کدام از آنها دارای ۶ تار نوری می باشند. تولید کنندگان داخلی فیبر نوری لوز تیوب و کابل های مخابراتی مسی ای کابل ها را عرضه می نمایند.

فیبر نوری لوز تیوب با برند های متعددی در این مجموعه و بازار ایران یافت می شود که کیفیت برند های مختلف، بسته به تولیدات آنها متفاوت است. تفاوت قیمت فیبر نوری لوز تیوب در نمونه های مشابه، غالبا به دلیل تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل می باشد و کیفیت تار های نوری، برند های مختلف را از یکدیگر متمایز می نماید.

تهران سیمین فر از تولید کنندگان فیبر نوری لوز تیوب در ایران از تار های نوری فوجیکورا ژاپنی در تولید فیبر های نوری مخابراتی خود استفاده می نماید و این محصولات [highlight color=”yellow”]تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران[/highlight] را دارا می باشند.

فیبر نوری لوز تیوب ۱۲ کر خاکی بهترین قیمت فروش

فیبر نوری لوز تیوب ۱۲ کر با ترکیب ۶*۲ به صورت خاکی و دارای آرمورد تولید می شود. اگر این محصول ایرانی را به عنوان پرفروش ترین فیبر نوری در بازار یاد کنیم، به نکته اغراق آمیزی نپراخته ایم. این فیبر های نوری در قرقره های ۴۰۰۰ تا ۴۲۰۰ متری تولید می شوند و امکان برش این کابل ها در متراژ های پایین تر نیز وجود دارد. این نوع فیبر نوری به صورت موجود با هر متراژی در آراد کابل وجود داشته و می تواند به مشتریان ارائه شود.

فیبر نوری لوز تیوب 12 کر خاکی

فیبر نوری ۲۴ core لوز تیوب بهترین قیمت بازار

فیبر نوری ۲۴ core نیز مانند فیبر های نوری ۱۲ کر از پرکاربرد های فیبر های نوری به شمار می روند. این فیبر های نوری در انواع سینگل مود، مالتی مود و NZ تولید شده و می تواند در پروژه های مختلف بر حسب نیاز استفاده شود. اگر به اطلاعات فنی و دیتاشیت فیبر نوری ۲۴ core نیاز دارید می توانید از طریق لینک این کابل اقدام نمایید.

فیبر نوری 24 core

فیبر نوری لوز تیوب ۴۸ کور بهترین برند ایرانی

فیبر نوری ۴۸ کور  یکی دیگر از فیبر های نوری لوز تیوب می باشد که کاربرد آن به نسبت فیبر های ۱۲ و ۲۴ کمتر بوده اما در پروژه های متعدد بر حسب نیاز از این کابل ها استفاده می شود. این کابل ها دارای ۸ و ۱۲ لوز می باشند که نمونه ۶*۸ و ۱۲*۴ این کابل ها رایج است. نوع obuc، ocuc این کایل ها بسیار پرکاربردی می باشد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (5 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید