مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کابل فیبر نوری ۲۴ کر خاکی obuc

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل فیبر نوری 24 کر در چه محل هایی استفاده می شود؟تفاوت کابل فیبر نوری 24 کر خاکی و کانالی
کابل فیبر نوری 24 کر

کابل فیبر نوری ۲۴ کر خاکی obuc یکی از کابل های مهم در پروژه های فیبر نوری به شمار می رود که غالبا توسط تمامی برند های ایرانی و خارجی تولید کننده فیبر نوری به بازار عرضه می شود. این فیبر نوری لوز تیوب به صورت ۶*۴ تولید شده و به بازار عرضه می شود. غالبا در پروژه های داخلی از برند شهید قندی یزد به عنوان یکی از تولیدات باکیفیت داخلی استفاده می شود.

کابل فیبر نوری ۲۴ کر که به صورت armored تولید می شود با مشخصه فنی obuc که کابل های خاکی یا دفنی شناسایی می شوند، در پروژه ها شناخته می شود. این کابل ها به دلیل داشتن زره در ساختمان کابل در برابر صدمات مکانیکی و همچنین حیوانات جونده که در داخل کانال های کابل ها وجود دارد مقاوم بوده و می تواند گزینه مناسبی برای این شرایط محیطی پروژه ها به شمار رود.

کابل فیبر نوری 24 کر

کابل فیبر نوری ۲۴ کر در چه محل هایی استفاده می شود؟

ممکن است این سوال در ذهن خریداران این کابل ها مطرح شود که این فیبر نوری در چه پروژه هایی می تواند مورد استفاده باشد، یا اینکه در چه شرایط محیطی می توان از کابل فیبر نوری ۲۴ کر استفاده نمود. در پاسخ باید این گونه مطرح کرد که:

  • کابل فیبر نوری ۲۴ کر به صورت دفنی و یا خاکی می تواند در پروژه ها استفاده شود.
  • همچنین در کانال های کابل ها که دارای حیوانات جونده می باشد می توانند از این کابل ها برای محافظت از فیبر نوری از خطر این حیوانات استفاده کنند.

تفاوت کابل فیبر نوری ۲۴ کر خاکی و کانالی

تفاوت بین فیبر های نوری ۲۴ کر خاکی و کانالی در محیط استفاده این کابل ها می باشد. فیبر های نوری خاکی به دلیل آرموردار بودن می توانند به صورت دفنی استفاده شوند حال آنکه فیبر های نوری کانالی ساختمان ساده تر و بدون آرمورد داشته و در صورت استفاده به صورت دفنی می بایست از داخل لوله عبور داده شوند. [highlight color=”yellow”]همچنین در کانال های کابل های دارای حیوانات موذی نمی توان از فیبر های نوری کانالی استفاده کرد و استفاده از فیبر نوری خاکی obuc الزامی می باشد.[/highlight]

پیشنهاد می شود برای خرید فیبر نوری و تجهیزات فیبر نوری که یک امر بسیار تخصصی می باشد از مشاوره های کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید. برای یک خرید مطمئن و رضایت بخش در کنار شما خواهیم بود.
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4 (4 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید