مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع فیبر نوری سینگل مود nexans

خرید انواع فیبر نوری سینگل مود نگزنس single mode nexans از طریق آراد کابل بزرگترین شرکت فروش فیبرهای نوری برای مشتریان فراهم شده است. فیبر نوری سینگل مود نگزنس یه همراه کابل شبکه نگزنس از کابل های مهم مورد استفاده در پروژه های مختلف به شمار می روند. این کابل ها تاکنون در پروژه های متعددی مورد استفاده قرار گرفته است.
فیبر نوری سینگل مود nexans در سالهای اخیر توانسته است در بسیاری از پروژه ها در سراسر کشور مورد استفاده باشد و نوع سینگل مود این کابل های نوری در انواع obuc و ocuc یکی از موجودی های شرکت آراد کابل می باشد.
Nexans در واقع یک شرکت با تولید انواع کابل های فیبر نوری و شبکه به همراه تجهیزات شبکه است که واردات محصولات این برند توسط آراد کابل نیازهای پروژه های داخلی در استفاده از محصولات این کارخانه بوده است.
فیبر نوری سینگل مود nexans در انواع obuc و ocuc یکی از محصولات اصلی آراد کابل در حوزه فیبرهای نوری می باشد که با متراژهای مختلف و سفارشی مشتریان به صورت رسمی و غیر رسمی قابل ارائه به آنها می باشد.
فیبر نوری سینگل مود nexans یکی از مرغوب ترین تولیدات و کابل های وارداتی به ایران است که به دلیل قیمت مناسب آنها، مورد توجه مشتریان در سراسر کشور قرار گرفته است.

فیبر نوری سینگل مود nexans

خرید آنلاین و اینترنتی محصولات نگزنس یه صورت تضمینی و ارسال روز سفارش توسط آراد کابل، این امکان را برای پروژه ها فراهم کرده است که کابل های نوری مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید