مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش کابل فشار قوی xlpe

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کابل فشار قوی xlpe از نظر ساختمان کابلنمایندگی فروش کابل فشار قوی xlpe مسی و آلومینیومیکابل فشار قوی xlpe مسی و آلومینیومی N2XSY و NA2XSYکابل فشار قوی xlpe زره دار مسی و آلومینیومیکابل فشار قوی xlpe سربدار و زره دار
کابل فشار قوی xlpe

نمایندگی فروش انواع کابل فشار قوی xlpe به صورت تخصصی انواع کابل های برق ۳۳ کیلو ولت را با هادی مسی و آلومینیومی می تواند به مشتریان این محصولات عرضه نماید. پروژه های سراسر کشور می توانند انواع کابل فشار قوی ۳۳ کیلو ولت را به صورت تخصصی و به قیمت عمده خریداری نمایند.

کابل فشار قوی در رنج ولتاژی ۳۳ کیلو ولت که بالاتر از سطح توزیع می باشد ساختمانی متفاوت از کابل های فشار ضعیف داشته و قیمت فروش این محصولات بالاتر از کابل های فشار ضعیف می باشد. این کابل ها به صورت کلی با ساختمان های متنوعی تولید می شوند که از نطر هادی کابل در دو دسته کلی :

  • کابل فشار قوی مسی
  • کابل فشار قوی آلومینیومی

دسته بندی می شوند. این کابل ها می تواند بسته به توان خرید پروژه ها به صورت مسی یا آلومینیومی خریداری شود.

کابل فشار قوی xlpe

انواع کابل فشار قوی xlpe از نظر ساختمان کابل

کابل های فشار قوی در انواع زره دار و بدون زره و با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند که این کابل ها ساختمان کاملا متفاوتی نسبت به کابل های فشار ضعیف داشته و از این رو بسیاری از بروژه های خاص این کابل ها را تهیه کرده و در رنج ولتاژی فشار قوی استفاده می نمایند.

برخی از مشتریان به اشتباه برق سه فاز فشار ضعیف را فشار قوی قلمداد می نمایند در حالی که این رنج ولتاژی در گروه فشار ضعیف بوده و ولتاژ پایین تر از ۱۰۰۰ ولت را دارا می باشد.

کابل فشار قوی مسی xlpe

نمایندگی فروش کابل فشار قوی xlpe مسی و آلومینیومی

نمایندگی فروش کابل فشار قوی مسی و آلومینیومی این کابل ها را با مشخصه فنی N2XSY و NA2XSY عرضه می نمایند که از کابل های فشار قوی XLPE به شمار می روند. عایق تمامی انواع این کابل ها چه به صورت زره دار و چه به صورت بدون زره از جنس XLPE بوده و به همین دلیل به آنها کابل های فشار قوی XLPE گفته می شود.

این کابل های فشار قوی غالبا از نیروگاه ها به سمت شبکه های مرکزی و شبکه های توزیع استفاده می شوند که به صورت دفنی و استفاده در کانال های کابل در شبکه قرار می گیرند.

این نمایندگی فروش به صورت تخصصی انواع کابل فشار قوی مسی و آلومینیومی را به صورت زره دار و بدون زره به بروژه های سراسر کشور عرضه می نماید.

کابل فشار قوی xlpe

کابل فشار قوی xlpe مسی و آلومینیومی N2XSY و NA2XSY

کابل های فشار قوی معمولی بدون زره با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند دارای مشخصه های N2XSY و N2XSY‌ می باشند که این کابل ها دارای عایق XLPE بوده و به صورت بدون زره تولید می شوند. این نمایندگی فروش این کابل ها تا سایز ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت تک رشته و موجود عرضه می نماید. سایز های بالاتر برای پروژه ها به صورت سفارشی تولید خواهد شد.

کابل فشار قوی آلومینیومی

کابل فشار قوی xlpe زره دار مسی و آلومینیومی

در برخی موارد که کابل های فشار قوی به صورت دفنی استفاده می شوند، کابل های زره دار می تواند بهترین گزینه به شمار رود. این کابل ها با مشخصه فنی N2XSYRY ،NA2XSYRY ،NA2XSYBY و N2XSYBY تولید شده و به پروژه های مختلف عرضه می شوند. این کابل ها مطابق با استاندارد IEC60840‌ تولید می شوند.

کابل فشار قوی xlpe سربدار و زره دار

نوع خاص دیگری از کابل های فشار قوی که به صورت سربدار و زره دار تولید می شوند، کاربرد خاصی داشته و با مشخصه های فنی :

  • N2XSYKYRY
  • N2XSYKYBY
  • NA2XSYKYRY
  • NA2XSYKEBY

تولید می شوند که این کابل ها به دلیل خاص بودن آنها تنها برای بروژه ها با متراژ های بالا تولید خواهد شد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید