مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده کابل فرمان زرسیم

خرید عمده کابل های فرمان شیلد دار و بدون شیلد با برند زرسیم از نکات مهم مشتریان پروژه های مختلف می باشد که در تلاش هستند کابل های فرمان را با قیمت مناسب خریداری نمایند.
کابل های فمان که به منظور راه اندازی برخی ادوات کنترلی از جمله ولو ها، باز بسته کرن شیر ها و همچنین راه اندازی برخی دستگاه های کنترلی استفاده می شوند، در انواع شیلد دار و بدون شیلد تولید شده و استفاده می شوند.
این کابل ها که به کابل های instrument نیز شهرت دارند بیشترین کاربرد را در پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی داشته و کاربرد دیگر این کابل ها به تمامی انواع پروژه ها کنترلی نیز بر می گردد.
کابل ها فرمان شیلد دار دارای ساختمان CU/PVC/Bd/CWS/PVC بوده و مشخصه فنی این کابل ها به صورت NYCY بوده و در نمونه های ۵ رشته تا ۶۰ رشته با سطح مقطع ۱٫۵ و ۲٫۵ میلی متر مربع تولید می شوند.
نمونه دیگر کابل های کنترل بدون شیلد بوده که ساختمان این کابل ها به صورت CU/PVC/PVC بوده و مشخصه فنی این کابل ها NYY می باشد.
این کابل ها با عایق XLPE نیز تولید شده که مشخصه فنی این کابل ها به دلیل عایق آنها با نمونه PVC قدری متفاوت است و از مشخصه ۲X در معرفی آنها استفاده می شود.
کابل های کنترل و فرمان به صورت زره دار و شیلد دار نیز موجود است که کاربرد های این کابل ها با کابل های بدون زره متفاوت می باشد.
مشخصه N2XY، N2XRY، N2XCYRY و NYCYRY از مشخصه های کابل های فرمان می باشد که بسته به شرایط پروژه ها و همچنین شرایط محیطی می توان کابل فرمان مناسب را انتخاب و استفاده نمود.
با توجه به مشارکت آراد کابل در پروژه های مختلف، این مجموعه این کابل ها را علاوه بر برند زرسیم، با برند یزد و تک نیز عرضه می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید