مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کابل آلومینیومی ارزان

مرکز فروش انواع کابل های آلومینیومی با ارزان ترین قیمت و کیفیت مناسب جهت استفاده در تمامی پروژه ها به صورت استاندارد کدام است؟ بهترین برند های تولید کابل های آلومینیومی در ایران کدام ها هستند؟
کابل های آلومینیومی یکی از مهمترین کابل های مورد استفاده در صنعت برق با سطح ولتاژ فشار ضعیف تا فشار قوی می باشد که بسته به نوع محیط قرارگیری کابل در مدار به صورت زمینی، هوایی و زره دار تولید می شوند.
اما یک مرکز فروش معتبر انواع کابل آلومینیومی مجموعه آراد کابل می باشد که با همکاری مستقیم برند های معتبر کشور از جمله یزد، پیشرو یزد، آمل، مازندران، مسین تمامی برند های شناخته شده تولید کننده این کابل ها را به صورت ویژه به پروژه ها عرضه می کند.
کابل های خودنگهدار دوسیمه تا شش سیمه، کابل های آلومینیومی فشار ضعیف، فشار متوسط زره دار و بدون زره و کابل های ۳۳ کیلو ولت آلومینیومی از مهمترین کابل هایی می باشد که در مجموعه آراد کابل به صورت ویژه تولید و عرضه می شوند.
این مجموعه با عرضه بهترین برند های ایرانی و فراهم نمودن تنوع قیمت و کیفیت برای مشتریان این کابل ها، محصولات خود را در حوزه کابل های آلومینیومی به سراسر کشور ارائه می کند.
این مرکز فروش متعهد می شود که کابل های خریداری شده توسط مشتریان شهرستانی را در همان روز خرید به باربری جهت ارسال تحویل نماید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید