مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید کابل ساختمانی کمان

مرکز خرید انواع سیم و کابل های ساختمانی و محصولات کمان زنجان، تمامی کابل ها و سیم های تولید کمان را به صورت عمده و خرده عرضه می کند.
بدون شک یکی از فعال ترین بخش های کشور علی رغم رکود، بخش های ساختمان و توسعه این بخش در کشور می باشد که یکی از مهم ترین بخش های این پروژه ها مربوط به تاسیسات برقی می شود که سیم و کابل های ساختمانی مهم ترین قسمت خرید این پروژه ها به شمار می رود.
سیم و کابل های ساختمانی افشان، خشک و آلومینیومی از کابل های مهم مورد استفاده در سیم کشی و کابل کشی های ساختمان می باشد که به دلیل اهمیت این کابل ها، کارخانه ها و تولید کنندگان بسیاری نسبت به تولید این کابل ها اقدام نموده اند. 
کمان زنجان یکی از برترین و شناخته شده ترین کارخانجات تولید کابل کشور است، که با توجه به فعالیت های خود در بازار سیم و کابل ایران، توانسته است نظر بسیاری از مشتریان و کارفرمایان را به خود جلب کند.
کابل های ساختمانی مسی این برند از محصولات اصلی این مرکز خرید است که بیشترین فروش کابل های ساختمانی این نمایندگی را به خود اختصاص داده است.
کمان در کنار سیم وکابل های ساختمانی، کابل های فرمان جوش را نیز تولید می کند که این کابل ها نیز مورد توجه مشتریان بوده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید