مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فیبر نوری تک حالته ۴۸ core obuc

آنچه در این مقاله می خوانید...

فیبر های نوری تک حالته سینگل مود 48 کرساختمان فیبر های نوری 48 core single modeکارخانه های تولید کننده فیبر نوری 48 core obucقیمت فروش فیبر نوری 48 core obuc single modeبهترین فیبر نوری 48 کر خاکی armored obuc

فیبر های نوری تک حالته یا سینگل مود single mode یکی از مهمترین کابل های فیبر نوری مخابراتی می‌باشند که به دلیل استفاده در پروژه های مخابراتی و انتقال دیتا در مسافت‌های طولانی در انواع ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲، ۹۶ و ۱۴۴ core تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
اگر در پروژه های مخابراتی فعالیت می کنید و کابل های فیبر نوری تک حالته یا سینگل مد از محصولات اصلی مورد نیاز شما در پروژه های مخابراتی می باشد، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص انواع فیبر های نوری obuc موجود در پروژه ها که در قسمت های مختلف پروژه های مخابراتی کاربرد های زیادی دارند و همچنین برندها و کارخانه هایی که به نوعی تولید کنندگان اصلی فیبر نوری در ایران و خارج از ایران می باشند را به شما معرفی نماییم.

فیبر های نوری تک حالته سینگل مود ۴۸ کر

فیبر های نوری سینگل مود در انواع خاکی، کانالی و هوایی تولید می شوند و تولید این کابل ها با ساختمان های مختلف به دلیل استفاده های متفاوت این نوع از کابل های نوری در پروژه های مخابراتی می باشند. این مجموعه که به صورت کاملا تخصصی انواع فیبر های نوری را عرضه می نماید، کابل های فیبر نوری خاکی، کانالی و هوایی adss و ossc را با برند های ایرانی و خارجی برای ارائه به پروژه های مختلف سراسر کشور مهیا نموده است.
این مجموعه تلاش کرده است این کابل های نوری single mode را در انواع ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲، ۹۶ و ۱۴۴ را که از محصولات اصلی کارخانه های مختلف می باشد، برای عرضه به پروژه ها در لیست فروش خود و همچنین موجودی انبار قرار دهد.

فیبر نوری 48 core obuc

ساختمان فیبر های نوری ۴۸ core single mode

فیبر های نوری ۴۸ core که به صورت لوز تیوب تولید می شوند، با ترکیب های مختلفی به بازار عرضه می شوند که ترکیب های ۶*۸ و ۱۲*۴ از مهمترین ترکیب های موجود این کابل ها است که در انواع خاکی و کانالی تولید می شوند.
این فیبر های نوری به دلیل استفاده در پروزه های مختلف مخابراتی با توجه به محیط های مختلف پروژه ها به صورت های خاکی زره دار armored obuc و همچنین هوایی adss تولید می شوند هر چند این کابل ها در انواع کانالی نیز قابل تولید است اما کاربرد دو نمونه دیگر یعنی خاکی و هوایی از نمونه کانالی این کابل ها بیشتر است.

فیبر نوری 48 کر خاکی

کارخانه های تولید کننده فیبر نوری ۴۸ core obuc

فیبر های نوری خاکی از نوع armored obuc یکی از کابل های مخابراتی پرکاربرد در پروژه است که کارخانه های داخلی و خارجی این کابل ها را با استاندارد های مختلف تولید نموده و به بازار عرضه کرده اند. از میان کارخانه های مهم تولید کننده فیبر های نوری در ایران و خارج از کشور که فیبر های نوری خاکی و یا Outdoor را تولید می نمایند، می توان به کارخانه های :

  • شهید قندی یزد
  • تهران سیمین فر
  • رفسنجان
  • ls کره
  • draka دانمارک
  • ofo عمان
  • nexans
  • TKF هلند 

اشاره نمود که این کارخانه ها از مهمترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان فیبر نوری در ایران می باشند که همواره مشتریان و پروژه های مختلف به دنبال خرید محصولات این برند می باشند.

فیبر نوری 48 core armored

قیمت فروش فیبر نوری ۴۸ core obuc single mode

فیبر های نوری ۴۸ کور بسته به نوع خاکی، کانالی و هوایی بودن این کابل ها قیمت های متفاوتی را دارند، هر چند علاوه بر نوع ساختمان کابل، برند تولید کننده کابل ها که از تار های نوری مختلفی در محصولات خود استفاده می کنند نیز از عوامل مهم در تعیین قیمت کابل های فیبر نوری در ایران می باشد.
آیتم مهم و تاثیرگذار دیگر در تعیین قیمت فیبر های نوری، قیمت دلار می باشد چرا که تارهای فیبر های نوری مخابراتی وارداتی بوده و قیمت دلار بر روی این محصول بسیار تاثیر گذار است.

بهترین فیبر نوری ۴۸ کر خاکی armored obuc

بسته به نوع پروژه های مخابراتی و همچنین وندور لیست پروژه ها می توان کابل های فیبر نوری برند های مختلف را استفاده نمود، اما بدون تردید بهترین گزینه در میان فیبر های نوری خاکی موجود در بازار ایران، برند شهید قندی یزد می باشد که محصولات این کارخانه تاییدیه های لازم جهت استفاده در پروژه های مخابراتی تحت نظارت شرکت ملی مخابرات ایران را دارا می باشند.
از این رو اگر مشتریان در پروژه های دولتی فعال هستند بهترین گزینه فیبر های نوری شهید قندی می باشد، هر چند برند های خارجی موجود در این مجموعه نیز کیفیت بالایی را داشته و از بهترین تار های فیبر نوری در ساختمان آنها استفاده شده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید