مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید سیم و کابل ساختمانی

مرکز خرید انواع سیم و کابل های ساختمانی، با توجه به نیاز های پروژه ها و شناسایی مشتریان و سلیقه های آنها و همچنین کار با بیش از صدها استاد کار برق در سراسر کشور، بهترین های بازار را عرضه می کند.
در خصوص پروژه های ساختمانی می توان گفت که بیشترین پروژه های برق در سطح کشور به این دسته از پروژه ها اختصاص داشته و صاحبان این پروژه ها به دنبال خرید بهترین سیم و کابل های برق ساختمانی برای خود می باشند.
از نظر برخی از این کارفرمایان قیمت مناسب می تواند بهترین ویژگی برای خرید این محصولات باشد و از نظر برخی دیگر ممکن است کیفیت مهمترین ویژگی بوده و قیمت سیم و کابل از اهمیت چندانی برخوردار نباشد.
از طرفی برخی دیگر به دنبال قیمت و کیفیت مناسب هستند و این دو گزینه در یک میزان اهمیت برای آنها قرار دارد.
از این رو این مرکز خرید با سابقه طولانی مدت در عرضه سیم و کابل های ساختمانی توانسته است تا با برند های معتبر کشور برای عرضه محصولات آنها عقد قرارداد مستقیم داشته باشد.
این یکی از ویژگی های مهم برای مجموعه آراد کابل است که توانسته است محصولات خود را با قیمت های رقابتی به مشتریان عرضه نماید.
برند های متنوعی محصولات و سیم و کابل های ساختمانی خود را از طریق آراد کابل عرضه می دارند که از مهم ترین این برند ها می تواند به همدان، یزد، مشهد، آمل، مازندران، سیمیا، کمان، راد افشان سحر و افشار نژاد خراسان می تواند اشاره نمود.
این مجموعه در این سطح تلاش می کند تا انواع سیم و کابل را با قیمت رقابتی عرضه کند تا پروژه ها بتوانند محصولات خود را به صورت یکجا خریداری کنند.
در خصوص پروژه های ساختمانی در خارج از کلانشهر تهران باید به این نکته توجه کرد که ارسال بار در کمترین زمان ممکن از طریق باربری ها قابل انجام است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید