مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش کابل زره دار

کابل های زره دار و قیمت آنها تا حد زیادی به نوع هادی کابل ها و رنج ولتاژی کابل اعم از فشار ضعیف یا فشار قوی بودن آنها بستگی دارد که عامل مهمی در فروش به شمار می رود.
کابل های زره دار یا آرموردار یکی از مهم ترین کابل هایی می باشد که در بخش های مختلف صنعت بسته به محیط پروژه می تواند بیشترین کاربرد را برای صاحبان پروژه ها داشته باشد.
این کابل های آرمورد علاوه بر تولید در رنج ولتاژی فشار ضعیف،در ۲۰ کیلو ولت و ۳۳ کیلو ولت نیز تولید می شوند که این کابل های سنگین به مراتب قیمت فروش بالاتری نسبت به کابل های فشار ضعیف زره دار دارند.
بیشترین فروش کابل های زره دار آراد کابل پس از رنج فشار ضعیف به کابل های فشار متوسط و فشار قوی مربوط است که این کابل ها در واقع از کابل های سنگین در صنعت برق محسوب می شوند.
یزد، متال و ابهر از بزرگ ترین تولید کنندگان کشور در زمینه کابل های زره دار می باشند و با توجه به اهمیت پروژه های صنعتی و تامین کابل های مورد نیاز این پروژه ها توسط آراد کابل، مجموعه تلاش کرده است تمامی برند های یاد شده را در انبار خود داشته باشد که در کمترین زمان بتوان به درخواست های پروژه ها پاسخ داد.
مجموعه آراد کابل را در صدر شرکت های فعال در زمینه تامین انواع سیم و کابل می دانند که در طول سالیان فعالیت خود کمک ارزنده ای به مشتریان و تولید کنندگان سیم و کابل ارائه کرده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید