مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع کابل برق قابل انعطاف شیلددار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد کابل های قابل انعطاف شیلددارقیمت خرید انواع کابل قابل انعظاف شیلددارمشخصات فنی انواع کابل برق قابل انعطاف شیلددار

دسته ای از کابل های برق که به صورت ویژه در پروژه های مختلف استفاده می شوند،کابل های برق قابل انعطاف شیلددار و بدون شیلد هستند که بسته به نیاز پروژه ها در بخش های مختلف از آن استفاده می شوند. به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال قیمت خرید این محصولات می باشند.
کابل های برق افشان که به کابل های قابل انعطاف شهرت دارند، با مشخصه nymhy به عنوان کابل های افشان بدون شیلد شناسایی می شوند که این کابل ها در تاسیسات برقی فشار ضعیف به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.
این کابل ها در سایز های ۰٫۵ تا ۲۵ میلی متر مربع تولید می شوند که نمونه ۲ تا ۵ رشته این کابل ها توسط برند های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شود.
کابل های برق قابل انعطاف به صورت شیلددار نیز قابل تولید است و به همین دلیل این کابل ها در لیست تولید برخی از کارخانه های مهم کشور از جمله رسانا قرار گرفته است. این کابل ها که با مشخصه NYSLY شناخته می شوند، در انواع دو رشته تا ۶۱ رشته قابل تولید است و مشخصات فنی این کابل ها و شیلد به کار رفته شده در ساختمان کابل بسته به تعداد کور های استفاده شده در آن متفاوت است و به نوعی ضخامت شیلد ها با هم تفاوت دارد.
به عنوان نمونه کابل های دو رشته با هادی ۰٫۵ میلی متر مربع دارای شیلد با ضخامت ۰٫۷ میلی متر می باشند و عایق این کابل ها ضخامتی به اندازه ۰٫۶ میلی متر را دارا هستند.

کاربرد کابل های قابل انعطاف شیلددار

کابل های برق به دلیل عبور جریان برق از هادی های آنها، در اطاف خود خاصیت مغناطیسی ایجاد می نمایند که این خاصیت می تواند باعث ایجاد نویز بر روی کابل های دیگر به ویژه کابل های مخابراتی و شبکه شود. از این رو کابل های برق شیلددار در سایز های مختلف از ۲ رشته تا ۶۱ رشته در سطح مقطع های ۰٫۵، ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ تولید شده و به بازار عرضه شده است.
آراد کابل به دلیل عرضه مستقیم انواع کابل های برق شیلددار و بدون شیلد در ایران، تمامی سایز های این کابل ها را به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت خرید انواع کابل قابل انعظاف شیلددار

کابل های برق شیلددار به دلیل استفاده از هادی مسی در ساختمان کابل، همواره با تغییرات قیمت همراه است و به همین دلیل و با توجه به نوسانات زیاد قیمت، امکان قرار دادن لیست قیمت محصولات به صورت مستقیم بر روی سایت وجود نداشته و لازم است مشتریان این محصولات از سراسر کشور از طریق راه های ارتباطی موجود، استعلام قیمت را با ارائه درخواست خود به کارشناسان فروش آراد کابل دریافت نمایند.

مشخصات فنی انواع کابل برق قابل انعطاف شیلددار

کابل های برق قیال انعطاف شیلد دار به دلیل استفاده در بسیاری از پروژه های صنعتی و شبکه، لازم است به صورت دقیق توسط خریداران مورد بررسی قرار گیرد تا خرید مطمئنی برای آنها به همراه داشته باشد. لذا در این بخش تلاش کرده ایم با ارائه مشخصات فنی دقیق در خصوص انواع کابل های برق شیلددار، به شما در زمینه خرید مطمئن این کابل ها کمک نماییم.




مشتریان گرامی می توانند برای آگاهی از نحوه ثبت سفارش خرید محصولات مورد نیاز خود به صورت ویژه با واحد فروش مجموعه در ارتباط باشند.
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید