مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کابل ۲۰ کیلو ولت آلومینیومی زره دار

فروش کابل های ۲۰ کیلو ولت مسی و آلومینیومی زره دار و بدون زره در سایز های مختلف و تحویل در کمترین زمان ممکن از اقدامات آراد کابل در زمینه عرضه کابل های فشار متوسط بوده است.
کابل های ۲۰ کیلو ولت زره دار مانند نمونه مسی این کابل ها در انواع زره دار، سربدار و زره دار و معمولی تولید می شوند و کابل های با هادی آلومینیومی به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به کابل های مسی، هموراه مورد توجه بسیاری از پروژه ها می باشد.
کابل های ۲۰ کیلو ولت را می توان از کابل های خاصی در نظر گرفت که به دلیل مصرف کمتر آنها نسبت به کابل های فشار ضعیف، به ندرت در بازار عرضه می شود. از این رو مجموعه آراد کابل که با هدف فعالیت در تمامی پروژه ها کار خود را آغاز کرده است، تمامی انواع کابل های فشار متوسط را برای عرضه به مشتریان فراهم کرده است.
کابل های آلومینیومی ۲۰ کیلو ولت با مشخصه فنی NA2XSY و NA2XSEY، NA2XSYRY، NA2XSYBY، NA2XSEYRY و NA2XSEYBY تولید می شوند و این کابل ها در رنج ولتاژِ ۶ کیلو ولت تا ۳۰ کیلو ولت قابل استفاده می باشد.
غالب محصولات و کابل های فشار متوسط مجموعه آراد کابل از تولیدات کارخانه یزد می باشد ، هر چند برای سایر برند ها باید در زمان خرید از دفتر فروش مجموعه استعلام شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید