مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز انواع فیبر نوری single mode شهید قندی یزد

قیمت روز انواع فیبرهای نوری single mode شهید قندی یزد به صورت آنی و ارائه پیش فاکتور به شرکت ها و پروژه ها ارائه می شود.
قیمت روز انواع فیبرهای نوری علاوه بر اینکه برای برندهای مختلف همواره یک تفاوت قیمت خاص که ناشی از کیفیت کابل های نوری تولیدی می باشد، وجود دارد. به موارد خاص دیگری نیز از جمله موارد اولیه و تارهای نوری استفاده شده در ساختمان کابل بستگی دارد.
فیبرهای نوری شهید قندی یزد در انواع  single mode از پرمصرف ترین کابل ها در پروژه های شرکت ملی مخابرات ایران و همچنین پروژه های خصوصی می باشد که در سالهای اخیر به پروژه های مختلفی این کابل ها عرضه شده است. 
تولید کابل های سینگل مد با استفاده از تارهای نوری باکیفیت در ساختارهای متناسب با استفاده به صورت خاکی و کانالی، از مواردی می باشد که می توان گفت شهید قندی یزد در سالهای اخیر توانسته است نسبت به تولید این کابل ها موفق ظاهر شود.
قیمت روز این کابل های نوری و ارائه آن به شرکت ها و مشتریان به صورت های مختلفی ممکن است که یکی از بهترین موارد پیشنهادی به شرکت ها، ارائه به صورت پیش فاکتور می باشد.
قیمت فیبرهای نوری همواره به دلایل مختلفی با تغییراتی همراه است و استعلام قیمت روز کابل ها برای مشتریان لازم و ضروری است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید