مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آدرس کابل مسین سایت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سیم و کابل مسین و آدرس کابل مسینتولید کابل های آلومینیومی زمینی تک فاز در انواع :خرید مستقیم از آدرس کابل مسیننحوه ثبت سفارش و خرید مشتریان تهرانی و شهرستانیکابل آلومینیومی یا مسی کدامیک بهتراست؟

آدرس کابل مسین برای بسیاری از مشتریان که قصد خرید مستقیم از کارخانه و سایت این شرکت معتبر را دارند بسیار مهم است. کابل سنتر این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا بتوانند به صورت مستقیم خرید های خود را از کارخانه مسین انجام دهند.

آدرس کارخانه مسین در محمد شهر کرج بوده و این مجموعه یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابل آلومینیومی در ایران به شمار می رود.

 

آدرس کابل مسین

 

تولید کابل های آلومینیومی زمینی و هوایی خودنگهدار با برند مسین امروزه مجوز استفاده در پروژه های مختلف را کسب نموده است و صاحبان پروژه ها به عنوان یک برند معتبر به دنبال این محصول می باشند.

خرید عمده و به صورت مستقیم از آدرس کارخانه برای خریداران عمده بسیار مهم است و مشتریان می بایست از این رو در این بخش قصد داریم اطلاعات مستقیم خرید از کارخانه و محصولات این برند را به شما ارائه نماییم.

آدرس کابل مسین

 

انواع سیم و کابل مسین و آدرس کابل مسین

کابل مسین با تولید انواع کابل های برق زمینی و خودنگهدار برای برق تک فاز و سه فاز در سایز متنوع از قوی ترین برند های تولید کننده کابل آلومینییومی در ایران به شمار می رود.

تولید کابل های آلومینیومی زمینی تک فاز در انواع :

  • ۱۰*۲
  • ۱۶*۲
  • ۲۵*۲
  • ۳۵*۲
  • ۵۰*۲

از جمله محصولات این برند است که در آدرس کابل مسین و کارخانه موجود است. بسته بندی این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری تا ۲۰۰۰ متری می باشد.

کابل های خودنگهدار هوایی برند مسین که در کارخانه این برند تولید شده و به قیمت عمده در اختیار پروژه ها می گیرد، برای نوع تک فاز در سایز های :

  • ۱۶+۱۶*۲
  • ۲۵+۱۶*۲
  • ۳۵+۱۶*۲

اما کابل های خود نگهدار سه فاز این برند که در انواع ۵ و ۶ سیمه تولید شده و عرضه می شود در سایز های :

  • ۲۵
  • ۳۵
  • ۵۰
  • ۷۰
  • ۹۵
  • ۱۲۰

تولید شده که تمامی این محصولات به صورت مستقیم از انبار کارخانه قابل ارائه به مشتریان می باشد.

خرید مستقیم از آدرس کابل مسین

مشتریانی که قضد دارند به صورت مستقیم از دفتر نمایندگی کابل مسین و بدون واسطه کابل های مورد نیاز خود را خریداری نمایند، از طریق آراد کابل و تما با واحد فروش این مجموعه خریداری نمایند.

این مجموعه امروز تلاش کرده است در بازار سیم و کابل با حذف واسطه ها و افزایش خدمات خود به مشتریان، قیمت های رقابتی و حذف واسطه ها را برای مشتریان فراهم نماید.

آدرس کابل مسین

 

نحوه ثبت سفارش و خرید مشتریان تهرانی و شهرستانی

مشتریان در تهران و شهرستان می توانند حضوری و غیر حضوری خرید خود را از محصولات کابل مسین انجام دهند.

اما مهم ترین گزینه که باید مدنظر مشتریان قرار گیرد این است که در ابتدا می بایست با دریافت پیش فاکتور از قیمت نهایی کابل مورد نظر خود آگاهی یابند.

در گام بعد مشتریان می توانند با مراجعه به دفتر لاله زار که در پیش فاکتور قید شده است خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند و یا اینکه از کارشناسان فروش ما بخواهند تا ارسال بار را از طریق باربری برای شهرستان و یا از طریق پیک به نقاط مختلف تهران تسهیل نمایند.

 

کابل آلومینیومی یا مسی کدامیک بهتراست؟

امروزه با افزایش قیمت مس، مشتریان خرید کابل به دنبال پایین آوردن هزینه های خود با خرید کابل های ارزان تر می باشند.

اما نکته مهم در خرید کابل های ارزان، استفاده از کابل های استاندارد می باشد. مشتریان می توانند با انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی، این کابل های ارزان را جایگزین کابل های مسی نمایند.

انتخاب سایز مناسب کابل آلومینیومی باعث می شود که تحت هیچ شرایطی دچار افت ولتاژ نشوید. انتخاب سایز کابل یک امر کاملا تخصصی است و در صورت نیاز به مشاوره می توانید از کارشناسان ما در این بخش استفاده نمایید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید