مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی اصلی کابل رسانا در تهران

نمایندگی اصلی کابل رسانا در تهران کدام است؟ کدام محصولات رسانا بیشتر در پروژه های مختلف استفاده می شود و کدام محصولات رسانا بیشتر صادر می شود؟
رسانا کابل یکی از قدیمی ترین برند های معتبر ایرانی در حوزه سیم و کابل است که با تولید انواع سیم و کابل های برق، مخابراتی، کابل های کواکسیال، کابل های مسی و آلومینیومی، در بازار سناخته شده می باشد، توانسته است در حوزه کابل های شیلد دار و کابل های ابزار دقیق و کنترل نیز موفق عمل کند.
گستردگی محصولات رسانا کابل باعث شده است محصولات رسانا به دلیل کیفیت بالا در پروژه های مختلفی استفاده شود و از این رو دسترسی به نمایندگی اصلی رسانا کابل برای مشتریان و شرکت ها می تواند حائز اهمیت باشد.
آراد کابل به عنوان نمایندگی انواع کابل های رسانا تلاش کرده است پرکاربرد ترین کابل های رسانا در پروژه ها را برای مشتریان این محصولات فراهم آورد و در این راستا برای همکاری با پروژه های رسمی و دولتی ارائه فاکتور با مالیلت بر ارزش افزوده در نظر گرفته شده است.
اما بیشترین محصولات رسانا که در پروژه های مختلف استفاده می شود کابل های ساختمانی، ابزار دقیق و کنترل شیلددار می باشد که همواره در وندور لیست پروژه های مختلف قرار دارد.
بیشتر کابل های فشار ضعیف و مسی رسانا به دلیل کیفیت بالا به کشور های عراق، افغانستان و سایر کشور های منطقه صادر می شود.
آراد کابل که عرضه کابل های رسانا را بر عهده دارد، تلاش کرده است بهترین نوع کابل های بازار را به صورت ویژه به مشتریان خود عرضه کرده و در این راستا مشاوره های ارزشمندی را برای بهترین انتخاب محصول به شما ارائه می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید