مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش وِیژه انواع کابل ساختمانی ارزان

فروش ویژه انواع کابل های ساختمانی فشار ضعیف مسی و آلومینیومی استاندارد با قیمت ارزان و کیفیت بالا از طریق آراد کابل آغاز شده است.
کابل های ساختمانی افشان و مفتولی که از کابل های مهم در صنعت ساختمان کشور می باشد و در تاسیسات برقی این بخش استفاده می شود، با کیفیت های متنوع و قیمت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند.
برند های مختلفی از طریق آراد کابل محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان ارائه می کنند که در این میان برخی برند ها با قیمت های مناسب به دنبال جذب مشتریان بیشتری می باشند.
آراد کابل که در زمینه فروش انواع کابل برق، مخابراتی، ابزار دقیق و کابل های صنعتی فعال است با عرضه کابل های ساختمانی ارزان و استاندارد به دنبال همکاری با پروژه هایی می باشد که به نوعی سیاست های خود را در خرید کابل های ارزان قیمت و استاندارد قرار داده اند.
از این رو به دلیل همکاری آراد کابل با بسیاری از کابل های کشور در زمینه فروش مستقیم محصولات آنها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا از این طریق بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده ویکجا با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایند.
بدون شک بهترین مشاوره ها در زمان خرید براساس نیاز های مشتریان و وضعیت پروژه ها به آنها ارائه می شود و هدف مجموعه همکاری همیشگی با شما در زمینه تامین سیم و کابل های مورد نیاز شما می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید