مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید کابل تبریز هادی

مرکز خرید انواع کابل های برق افشان و ساختمانی تبریز هادی، به مرکزیت تهران و فعال بودن دفتر تبریز این مرکز فروش، آماده ارائه محصولات به مشتریان سراسر کشور است.
تبریز هادی یکی از تولیدکنندگان سیم و کابل کشور با تولید محصولات استاندارد و مرغوب در تبریز توانسته است نامی شناخته شده برای خود در صنعت سیم و کابل دست و نماید.
واحد نمونه صنعتی استان تبریز در سالهای گذشته با تولید کابل های افشان، ساختمانی، سیم و کابل های افشان ارت در سایزهای مختلف توانسته است محصولات مورد نیاز پروژه های مختلف ساختمانی را با بالاترین کیفیت تامین نماید.
این مرکز خرید که در تهران به سراسر کشور محصولات خود را عرضه می کند، ضمن ارائه تولیدات تبریز هادی به مشتریان این کابل ها، به عنوان فروش عمده بسیاری از برندهای تولید کننده سیم و کابل ساختمانی در کشور فعالیت می کند و در مواردی کارشناسان فروش مجموعه اقدام به ارائه پیشنهادهای بهتری نسبت به خرید یک کابل به مشتریان می نمایند که ممکن است این مشاوره ها در خرید مطمئن و مناسب برای مشتریان راهگشا باشد.
لذا در هنگام سفارش به کارشناسان فروش می توانید علاوه برخرید سیم و کابل های تبریز هادی از پیشنهادهای ویژه آنها استفاده نمایید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید