مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بهترین کابل فشار ضعیف

فروش عمده بهترین کابل های فشار ضعیف استاندارد با هادی مسی و آلومینیومی، در انواع زره دار، بدون زره، شیلددار و ضد حریق در این مرکز آغاز شده است.
در بازار سیم و کابل، کابل های فشار ضعیف به عنوان مهم ترین و پرفروش ترین کابل ها، نسبت به سایر تولیدات مورد توجه بوده است.
کابل های low voltage به دلیل استفاده در تاسیسات برق تا ۱۰۰۰ ولت، در انواع تک رشته تا پنج رشته، با عایق پی وی سی و xlpe تولید می شوند.
این کابل ها با کیفیت ها و قیمت های متنوعی در بازار قابل ارائه به مشتریان است که گاهی تفاوت قیمت در برندهای مختلف باعث سردرگمی مشتریان در خرید کابل مورد نظر می شود.
عامل اصلی اختلاف قیمت در مس به کار رفته شده در تولید کابل است که تولید کنندگان مختلف با تولید کابل های مرغوب و با کیفیت می توانند قیمت بالاتر و تولید کنندگان دیگر با تغییر در ساختار خود و میزان مس مصرفی، قیمت پایین تری را به مشتریان ارائه کنند.

کابل فشار ضعیف

کابل های فشار ضعیف در این مرکز فروش به صورت عمده و با قیمت های رقابتی به مشتریان ارائه می شود و در صورت تمایل به همکاری با ما در فروش می توانید در شهرستانها با مدیر فروش در تماس باشید.
به دلیل فروش ویژه محصولات به مشتریان سراسر کشور، همکاران و فعالان در این حوزه می توانند به عنوان نمایندگی فروش این شرکت همکاری نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید