مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فیبر نوری multimode ایران

قیمت انواع فیبر های نوری multimode ایران با برند رفسنجان و شهید قندی یزد به صورت به روز و در قالب پیش فاکتور به شرکت ها ارائه می شود.
فیبرهای نوری مالتی مود multimode تولید ایران که از بهترین تارهای نوری تولید شده در ژاپن در ساختمان آنها استفاده شده است، متناسب با درخواست های بخش های مختلف و پروژه های مخابراتی تولید شده و برخی از آنها در بازار موجود است.
فیبرهای نوری مالتی مود به دلیل تفاوتی که در انتقال سیگنالها و اطلاعات با کابل های سینگل مود دارند غالبا در مسافت های کوتاه و تا ۱۰۰۰ متر از آنها استفاده می شود.
تولید این کابل ها متناسب با نیاز محیط های مختلف پروژه های کشور، به صورت خاکی، کانالی و آرموردار می باشد که کارخانجات تولید فیبر نوری در ایران از جمله شهید قندی یزد و رفسنجان به همراه کارخانه تهران سیمین فر اقدام به تولید آنها نموده اند.
قیمت فیبرهای نوری علاوه بر نوع خاکی و کانالی آنها، به تارهای استفاده شده در ساختمان کابل بسیار وابسته است و این موضوع باعث ایجاد اختلاف قیمت فیبرهای نوری برندهای مختلف شده است.
آراد کابل و واحد پروژه های مخابراتی این مرکز که حضور فعال در بخش های مختلف این صنعت را داشته اند، در زمینه فروش انواع فیبر نوری فعالیت خود را در سالهای اخیر گسترش داده اند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید