مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش انواع کابل instrument

نمایندگی فروش انواع کابل های instrument با عایق پی وی سی، xlpe، سیلیکونی، آرموردار و با شیلد یا اسکرین زوجی و کلی آماده همکاری با پروژه های صنعتی در بخش های مختلف جهت تامین کابل های مورد نیاز آنها می باشد.
کابل های ابزار دقیق به دلیل استفاده در محیط های صنعتی و انتقال اطلاعات فرآیند های بعضا شیمیایی، با ساختمان ها و پوشش های متنوعی توسط تولید کنندگان برتر کشور تولید شده و به بازار عرضه می شود.
به لحاظ پوشش کابل های instrument این کابل ها دارای شیلد یا اسکرین زوجی و کلی می باشند که هر کدام از این مشخصات بسته به نوع فرآیندی که کابل در آن استفاده می شود، می تواند تعیین شده و کابل مناسب با آن خریداری شود.
کابل های ابزار دقیق به طور کلی دارای عایق ها یا پوشش های خارجی به صورت pvc، xlpe، سیلیکونی، هالوژن فری و زره دار می باشند که تمامی این کابل ها در بخش های خاص صنعتی و بسته به شرایط ویژه توسط طراحان فرآیند در لیست خرید قرار می گیرند.
این کابل ها به دلیل تخصصی بودن آنها در بسیاری از شهرستان ها و همچنین شهر های بزرگ قابل تهیه نبوده و پروژه ها برای خرید این کابل ها به ناچار باید به یک مرکز فروش و نمایندگی معتبر عرضه این کابل ها در پایتخت مراجعه نموده و نسبت به خرید اقدام کنند.
اما مجموعه آراد کابل به صورت تخصصی این کابل های مهم را در لیست فروش خود قرار داده است، انواع کابل های instrument را در انواع تک pair تا ۵۰ pair با مشخصات فنی مختلف و مورد استفاده در طیف وسیعی از پروژه های صنعتی کشور، برای عرضه به پروژه ها فراهم نموده است.
از این رو بدون نیاز به حضور فیزیکی در بازار پایتخت، امکان خرید این کابل ها با فاکتور رسمی وجود داشته و این مجموعه همکاری لازم را با واحد های صنعتی خواهد داشت.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید