مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع کابل سیمکو

فروش عمده انواع کابل های فشار ضعیف، ۲۰ کیلو ولت، ۳۳ کیلو ولت سیمکو از طریق آراد کابل به عنوان نمایندگی اصلی این برند معتبر کلید خورده است.
سیمکو که نامی شناخته شده برای بسیاری از پروژه های سراسر کشور بوده و تقریبا در وندور لیست تمامی پروژه ها وجود دارد، در تولید انواع کابل های فشار ضعیف تا فشار قوی، کابل های مسی و آلومینیومی فعال است.
فروش عمده محصولات سیمکو به این دلیل آغاز شده است، چرا که بسیاری از پروژه های صنعتی و ساختمانی و همچنین بخش های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی بخش اعظمی از کابل های مورد نیاز پروژه های خود را با برند سیمکو تامین می نمابند.
از این رو مجموعه آراد کابل به دلیل فعالیت گسترده در سراسر کشور برای تامین سیم و کابل مورد نیاز تمامی پروژه های ساختمانی و صنعتی، عرضه کابل های سیمکو را آغاز نموده است.
بیشترین کابل های مورد استفاده سیمکو در پروژه ها مربوط می شود به کابل های زمینی، کابل های فشار متوسط، کابل های فشار قوی و خودنگهدار آلومینیومی که به دلیل رعایت استانداردها و کیفیت بالا همواره مورد توجه ناظران بوده است.
این مجموعه تلاش نموده است برای تامین کابل های سیمکو برای پروژه های مختلف، تمامی کابل های پرمصرف این برند را برای عرضه به مشتریان و شرکت ها فراهم آورد.
فروش عمده محصولات سیمکو به این دلیل است که برخی از پروژه ها تقاضای خرید کابل هایی با برند سیمکو را دارند که این کابل ها باید به صورت سفارشی در خط تولید قرار گیرد، به همین دلیل اکثر سفارش های دریافتی از طرف مشتریان با متراژ های بالا می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید