مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده انواع کابل آلومینیومی مسین

خرید عمده انواع کابل های آلومینیومی با برند مسین که بهترین کابل برای استفاده در پروژه های شخصی و با متراژ های بالا می باشد، از طریق آراد کابل آغاز شده است.
کابل های آلومینیومی به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به کابل های مسی دارند، در بسیاری از پروژه های به ویژه تاسیسات مربوط به اشخاص، باغ ها، مزارع و برق رسانی به واحد های کوچک در مناطق روستایی و کوهستانی، مورد استفاده می باشند.
کابل های آلومینیومی به صورت تک رشته و چند رشته در سایز های مختلف از ۱۶ تا ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت روتین موجود بوده و یکی از کارخانجات مهم کشور که این کابل ها را به صورت تخصصی تولید و عرضه می کند، کارخانه کابل مسین بوده که تقریبا تمامی کابل های آلومینیومی و خودنگهدار با عایق پلی اتیلن کراسلینک را تولید می کند.
خرید عمده این کابل ها به دلیل موجود بودن سایز های متنوع کابل های آلومینیومی باکیفیت در انبار های آراد کابل، با قیمت تمام شده مناسب می تواند برای مشتریان همراه باشد.
آغاز فروش انواع کابل های آلومینیومی باکیفیت در مجموعه به دلیل نیازهای مشتریانمان در سراسر کشور آغاز شده است و در این راستا تلاش کرده ایم بهترین کابل های آلومینیومی را با برند های معتبر و همچنین ارزان قیمت به مشتریان عرضه نماییم.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید