مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع کابل nyy همدان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت کابل های زمینی nyy با عایق ترموپلاستیک

فروش انواع کابل های خشک زمینی nyy همدان با برند اصلی، در سایز های مختلف در نمونه های تک رشته و سه و نیم رشته از سایز ۱۶ تا ۳۰۰ میلی متر مربع به صورت ویژه از طریق آراد کابل آغاز شده است.
کابل های خشک یا کابل های زمینی که به صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرند در رنج ولتاژی ۱۰۰۰/۶۰۰ ولت می توانند در یک سیستم برق فشار ضعیف مورد استفاده قرار گیرند.
اما در خصوص انواع کابل های nyy موجود در بازار می توان به برند های مختلفی اشاره نمود که این کابل ها را تولید و به بازار عرضه می کنند.
اما در میان درخواست های مختلفی که به شرکت آراد کابل برای تامین این کابل ها ارسال می شود، نام برند همدان بیش از سایر تولید کنندگان جهت تامین این کابل ها، ارائه شده است.
این موضوع به دلیل کیفیت برتر تولیدات همدان می باشد که این کابل های زمینی با عایق و روکش ترموپلاستیک را در سایز های مختلف و بنا به نیاز پروژه ها تولید و عرضه کرده اند.
همدان را می توان یکی از برترین تولید کنندگان سیم و کابل های فشار ضعیف در ایران دانست که توانسته است در وندور لیست بزرگترین پروژه های کشور قرار گیرد.

کابل nyy همدان

پروژه های صنعتی در بخش های مختلف به همراه پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی از مشتریان دائمی سیم و کابل های همدان می باشند که این کابل ها را برای پروژه های خود تاکنون خریداری کرده اند.
آراد کابل به عنوان نمایندگی فروش سیم و کابل های همدان، تلاش می کند انواع کابل های این برند را به صورت ویژه در اختیار پروژه ها در بخش های مختلف قرار دهد.

قیمت کابل های زمینی nyy با عایق ترموپلاستیک

کابل های زمینی یا nyy که غالبا با عنوان کابل های با عایق ترمولاستیک در قالب استعلام قیمت از طرف شرکت های مختلف برای آراد کابل ارسال می شود، بسته به سایز کابل و تک رشته یا سه و نیم رشته بودن این کابل ها، قیمت های مختلفی را دارند.
از طرفی به دلیل نوسانات قیمت جهانی مس، لازم است قیمت کابل های مسی به صورت به روز استعلام گردد تا خریداران با مشکلی مواجه نشوند.
آراد کابل به سبب همکاری با پروژه های صنعتی در شهر های مختلف تلاش می کند، فروش رسمی محصولات همدان را در برنامه داشته باشد تا واحد های مختلف بتوانند بدون دغدغه محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید