مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فیبر نوری مخابرات با تاییدیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع فیبر نوری در پروژه های مخابراتیخرید فیبر نوری سینگل مود مخابراتفیبر نوری مالتی مود مخابرات و برند های مختلففیبر نوری NZ مخابراتی و انواع مختلف آن
خرید فیبر نوری

خرید فیبر نوری مخابرات برای استفاده در پروژه های مخابراتی و شبکه با تاییدیه های لازم از طریق آراد کابل آغاز شده است. فیبر نوری مخابرات به دلیل استفاده زیادی که در سال های اخیر در پروژه های مختلف داشته است، از کابل های محبوب به شمار می رود. مزایای فیبر نوری نسبت به کابل های مسی باعث شده است کابل های فیبر نوری جایگزین کابل های مسی در پروژه ها شود.

اگر به دنبال خرید فیبر نوری مخابرات برای استفاده در پروژه های خود می باشید، پیشنهاد می کنیم تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص این کابل ها به شما ارائه نماییم.

انواع فیبر نوری در پروژه های مخابراتی

فیبر های نوری مورد استفاده در پروژه های مخابراتی به صورت کلی به سه دسته سینگل مود، مالتی مود و NZ دسته بندی می شوند. این دسته بندی مربوط به تار های نوری استفاده شده در ساختمان فیبر نوری می باشد. به عنوان نمونه فیبر نوری سینگل مود با دارا بودن تار فیبر نوری به ضخامت ۹ میکرون امکان انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی با کمترین تضعیف را می دهد. فیبر های نوری مالتی مود با دارا بودن تار نوری به ضخامت ۵۰ تا ۶۲٫۵ میکرون ضمن قطور تر بودن نسبت به تار های فیبر نوری سینگل مود یا تک حالته ضمن انتقال اطلاعات بیشتر به دلیل تضعیف در مسافت های طولانی از این کابل ها در پروژه های شبکه در مسافت های کوتاه استفاده می شود. فیبر نوری NZ نیز نوعی از فیبر های نوری سینگل مود می باشد که تضعیف در این کابل ها بسیار ناچیز بوده و در پروزه هایی که تضعیف سیگنال برای آنها اهمیت دارد از این کابل ها استفاده می شود.

فیبر نوری مخابراتی

خرید فیبر نوری مخابرات در انواع مختلف با برند های ایرانی و خارجی در هر سه نوع سینگل مود، مالتی مود و نگزنس از طریق این مجموعه برای مشتریان و پروژه های مختلف میسر شده است. از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

خرید فیبر نوری سینگل مود مخابرات

یکی از پرکاربرد ترین فیبر های نوری مخابرات در ایران، فیبر نوری سینگل مود یا تک حالته می باشد که این نوع از فیبر های نوری برای استفاده در محیط های مختلف، Indoor و Outdoor تولید می شوند. کاربرد outdoor این فیبر های نوری نسبتا بیشتر است و به صورت خاکی،کانالی و هوایی تولید می شوند. فیبر نوری سینگل مود خاکی که در تاییدیه های داخلی با مشخصات OBUC شناسایی می شوند، فیبر نوری کانالی به صورت بدون آرمورد با مشخصه OCUC و فیبر نوری هوایی با مشخصات ADSS و OSSC تولید شده و عرضه می شوند.

[highlight color=”yellow”]برند های مختلف ایرانی از جمله شهید قندی یزد، تهران سیمین فر، رفسنجان و برند های خارجی نگزنس، دراکا، OFO عمان، USA-3M، LEONI در این مجموعه قابل عرضه می باشد.[/highlight]

فیبر نوری ۱۲ کر ، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور از پرکاربرد ترین فیبر های نوری سینگل مود به شمار می روند.

خرید فیبر نوری مخابرات

فیبر نوری مالتی مود مخابرات و برند های مختلف

فیبر نوری مالتی مود یا چند حالته به دلیل استفاده در مسافت های کوتاه برای انتفال اطلاعات بیشتر در پروژه های شبکه استفاده می شود و این کابل ها مانند نمونه سینگل مود به صورت خاکی و کانالی تولید می شوند. برند هایی که فیبر نوری سینگل مود را تولید می کنند غالبا فیبر نوری چند حالته را نیز در خط تولید خود دارند. به همین دلیل این مجموعه برند های مختلف فیبر نوری را به پروژه های سراسر کشور عرضه می نماید. این نوع از فیبر های نوری در انواع ۸ کور تا ۴۸ کور بیشترین کاربرد را دارند.

فیبر نوری مالتی مود

فیبر نوری NZ مخابراتی و انواع مختلف آن

فیبر نوری NZ مانند فیبر نوری سینگل مود برای انتقال اطلاعات در مسافت های طولانی به کار می رود و با این تفاوت که تضعیف سیگنال ها در مسیر توسط این کابل ها نسبت به نوع سینگل مود بسیار ناچیز است و قیمت این کابل ها در مقایسه با کابل های فیبر نوری سینگل مود بالاتر می باشد. این نوع از فیبر نوری نیز در انواع ۱۲ کور تا ۹۶ کور موجود می باشد و برند های شهید قندی یزد اصلی ترین برند این مجموعه می باشد.

اگر به دنبال آگاهی از تفاوت فیبر نوری تک حالته و چند حالته می باشید، پیشنهاد می کنیم حتما این لینک را مطالعه نمایید تا اطلاعات دقیق تری در خصوص هزینه های اجرای این نوع از فیبر های نوری به دست آورید.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید