مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود In_Tight Buffer کره

آنچه در این مقاله می خوانید...

فیبر نوری 8 کور مالتی مود 50 برند LS کره
فیبر نوری 8 کور مالتی مود

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود In-Tight Buffer برند LS کره یکی از محصولات آراد کابل می باشد که به عنوان یکی از برترین محصولات در این مجموعه به مشتریان ارائه می شود. LS کره یکی از بهترین تولید کنندگان فیبر نوری در جهان می باشد که محصولات آن همواره مورد توجه پروژه های ایرانی بوده است.

فیبر نوری 8 کور مالتی مود کره

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود In-Tight Buffer که برای استفاده به صورت Indoor به کار می رود، یکی از کابل های مهم در پروژه های شبکه می باشد. به دلیل استفاده گسترده از فیبر های نوری در این پروژه های indoor برند LS کره این کابل ها را باکیفیت برتر تولید و عرضه نموده است.

فیبر نوری مالتی مود و سینگل مود از پرکاربرد ترین فیبر های نوری در شبکه و مخابرات می باشند که به فیبر های نوری چند حالته و تک حالته شهرت دارند. قبلا در مورد تفاوت فیبر نوری تک حالته و چند حالته به صورت مفصل توضیحاتی را به شما اارئه کرده بودیم.

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود ۵۰ برند LS کره

فیبر نوری ۸ کور مالتی مود برند LS کره در قرقره های ۴۰۰۰ متری به مشتریان این محصولات ارائه می شود. این کابل ها در میان برند های خارجی موجود در بازار ایران می باشد که به صورت کاملا تخصصی توسط آراد کابل عرضه می شود. این فیبر های نوری برای انتقال دیتا در مسافت های کوتاه تا ۵۰۰ متر گزینه مناسبی می باشند و می توانند با پهنای باند قابل قبول و افت ناچیز دیتا را منتقل نمایند.

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت فیبر های نوری مخابراتی و شبکه، تار های نوری استفاده شده در ساختمان کابل است که غالبا برند هایی نظیر LS کره از بهترین تار های نوری در کابل های خود استفاده می نمایند.

قبل از خرید فیبر نوری لازم است با دریافت دیتاشیت کابل از فروشنده و مطابقت اطلاعات فنی کابل با نیاز های خود، اقدام به خرید نهایی کابل نمایید. در غیر اینصورت ممکن است در خرید خود دچار اشتباه شوید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (6 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید