مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع فیبر نوری مخابراتی خاکی استاندارد

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش ویژه انواع فیبر نوری خاکی شهید قندی یزدفیبر های نوری خاکی استاندارد با برند های خارجیبرند های ایرانی تولید کننده فیبر نوری خاکی استاندارد

فیبر های نوری مخابراتی در انواع خاکی و کانالی تولید می شوند که بسته به نیازهای پروژه های مخابراتی این کابل هی نوری در انواع ۴، ۶، ۸، ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲، ۹۶ و ۱۴۴ core تولید می شوند که این کابل ها لازم است به صورت استاندارد تولید شده و تست های لازم بر روی آن انجام گیرد.
فیبر های نوری مخابراتی که به صورت خاکی تولید می شوند دارای مشخصه های obuc و obfc می باشند که نوع obuc فیبر های نوری خاکی و کانالی که با عنوان کابل های نوری ژله ای خشک نیز شناسایی می شوند امروزه تولید شده و در پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به لحاظ کاربردی کابل های فیبر نوری obuc و obfc تفاوت چندانی نداشته و از این کابل ها می توان به صورت جایگزین در پروژه های مختلف استفاده نمود.
آراد کابل که یک مرکز فروش تخصصی انواع فیبر نوری و تجهیزات شبکه در ایران می باشد برند های مختلف ایرانی و خارجی این کابل ها را با مشخصه های مختلف جهت عرضه به پروژه های متنوع به مشتریان ارائه می نماید.

فیبر نوری obfc

فروش ویژه انواع فیبر نوری خاکی شهید قندی یزد

فیبر های نوری خاکی در ایران با برند های مختلفی تولید می شوند که یکی از کارخانه های معتبر تولید کننده فیبر های نوری در ایران، شهید قندی یزد می باشد که این کابل ها را در انواع obuc و obfc با تار های نوری فوجیکارا ژاپنی تولید کرده و به بازار عرضه می کند.
فیبر های نوری مخابراتی شهید قندی یزد تاییدیه های لازم برای استفاده در پروژه های مخابراتی را دارا بوده و این کابل ها با تست های لازم بر روی آنها گواهینامه های لازم جهت استفاده در پروژه های شرکت ملی مخابرات ایران را کسب نموده اند.
از این رو آراد کابل به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر انواع فیبر های نوری در ایران، کابل های نوری خاکی شهید قندی یزد را به مشتریان عرصه می نماید.
این کابل ها در انواع ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۷۲، ۹۶ و ۱۴۴ کر در این مجموعه موجود است و ارائه دیتاشیت های لازم این کابل ها به مشتریان این محصولات که غالبا شرکت های مخابراتی می باشند نیز میسر می باشد.

فیبر نوری خاکی obuc

فیبر های نوری خاکی استاندارد با برند های خارجی

فیبر های نوری به دلیل گسترش استفاده از آنها در سراسر جهان و به دلیل مزایای بسیاری که این کابل های نوری نسبت به کابل های مسی دارند، توسسط برند های مختلفی تولید شده و به بازار ایران وارد می شوند که به دلیل فعالیت این مجموعه در زمینه فروش تخصصی انواع فیبر های نوری برند های خارجی موجود که به شرح زیر می باشند به مشتریان این محصولات معرفی می شوند.

برند های خارجی تولید کننده انواع فیبر نوری خاکی

  • TKF هلند
  • LS کره
  • LEONI آلمان
  • NEXANS
  • DRAKA دانمارک
  • OFO عمان

محصولات این کارخانه ها به دلیل استفده در بسیاری از پروژه های داخلی توسط این مجموعه به صورت مستقیم وارد شده و در اختیار مشتریان و پروژه های مخابراتی قرار می گیرد.

فیبر نوری مخابراتی

برند های ایرانی تولید کننده فیبر نوری خاکی استاندارد


علاوه بر کارخانه شهید قندی یزد، برند های تهران سیمین فر و رفسنجان نیز از تولید کنندگان برتر ایرانی در زمینه تولید انواع کابل های نوری می باشند که با توحه به نیاز های داخلی پروژه ها، اقدام به تولی انواع فیبر نوری خاکی و کانالی مطابق با استاندارد های لازم شرکت ملی مخابرات ایران نموده اند.
شرکت های مخابراتی و پروژه های بزرگ می توانند برای خرید این محصولات در نمونه های خاکی و کانالی از طریق آراد کابل اقدام نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید