مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع فیبر نوری صنعتی موجود در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های پرکاربرد فیبرهای نوری صنعتی

انواع فیبرهای نوری صنعتی موجود در بازار که به نوعی در تجهیزات فنی پروژه های صنعتی و انتقال اطلاعات میان تجهیزات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت سفارشی در این مجموعه قابل ارائه به مشتریان می باشند.
فیبرهای نوری استفاده شده در صنعت ساختمان متفاوتی نسبت به کابل های نوری موجود در بازار دارند که به نوعی در پروژه های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل تفاوت های موجود بین تجهیزات فیبرهای نوری صنعتی و مخابراتی، ساختمان کابل های فیبر نوری صنعتی به نوعی کاملا متفاوت است و به همین دلیل و کاربرد کمی که این کابل های نوری نسبت به سایر فیبرهای نوری مخابراتی موجود در بازار دارا می باشند، به صورت سفارشی تولید و یا از طریق تولیدکنندگان خارجی این محصولات برای پروژه های صنعتی قابل تامین است.

نمونه های پرکاربرد فیبرهای نوری صنعتی

اگر بخواهیم به کاربرد نمونه های مختلف فیبرهای نوری صنعتی اشاره نماییم، باید با بررسی صنایع مختلف به مصرفی این کابل ها پرداخته شود که این موضوع به دلیل کاربرد کم این کابل ها، شاید آنچنان حائز اهمیت نباشد. اما آراد کابل به دلیل فروش تخصصی انواع کابل های فیبر نوری مخابراتی و صنعتی در ایران، آماده همکاری با پروژه های مختلف صنعتی برای تامین فیبرهای نوری مورد نیاز آنها می باشد.
نحوه ثبت سفارش خرید فیبر نوری صنعتی 
پروژه های صنعتی که غالبا خریدار فیبرهای نوری صنعتی می باشند، برای ثبت سفارش خرید این محصولات لازم است مشخصات فنی دقیق فیبر مورد نظر را به همراه نمونه فیبر مورد نیاز در اختیار واحد فنی مجموعه آراد کابل قرار دهند تا از این طریق بتوان برای واردات این محصول به صورت سفارشی اقدامات لازم  را انجام داد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید