مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز کابل های برق استاندارد

قیمت روز انواع کابل های برق استاندارد با عایق پی وی سی و XLPE در رنج ولتاژ فشار ضعیف تا فشار قوی، کابل های زره دار و نسوز از طریق آراد کابل به مشتریان ارائه می شود.
کابل های برق که وظیفه انتقال برق به سمت مصرف کننده ها را بر عهده دارند از مهم ترین کابل های موجود در بازار هستند که در انواع مختلف، با سطح مقطع های متنوع، عایق پی وی سی و XLPE، به صورت زره دار و بدون زره، شیلد دار و نسوز تولید می شوند.
تمامی انواع کابل های یاد شده هر کدام به دلایل مختلفی که بیشتر به ساختمان آنها و همچنین کیفیت تولید آنها وابسته است قیمت های مختلفی دارند.
مشتریان آراد کابل که روزانه از سراسر کشور برای خرید کابل تماس می گیرند، اولین سوال آنها در خصوص قیمت کابل مورد نظر آنها می باشد.
در خصوص قیمت روز تمامی کابل های مسی و آلومینیومی، مهم ترین نکته قیمت جهانی مس و آلومینیوم می باشد که به علت تغییرات زیاد، لیست قیمت انواع کابل را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
این موضوع و نوسانات زیادی که در بازار کابل و قیمت انواع کابل های برق وجود دارد، آراد کابل و واحد فروش آن را ملزم کرد تا به صورت آنی به مشتریان خود قیمت کابل های مورد نظر آنها را اعلام کند. این موضوع برای آراد کابل که یک مرکز فروش بزرگ سیم و کابل در کشور می باشد، یک امر ضروری و مهم در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود به شمار می رود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید